Sekswerksheriff Paula struint stoute advertenties af: 'Heb je tijd voor een uur?'
(Telegraaf, 20 april 2024)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zie genoeg gevallen, in waarin dames wel willen werken maar een uitkering hebben, en weigeren afstand te doen van die uitkering en het toch proberen. Ik zie dames werkzaam in een legal establishment maar het toch niet kunnen laten diezelfde klanten af te pakken van het seksbedrijf. Al houdt een dame van de bijv. 150 het uur 65 euro netto over, dan is het linksom rechtsom 10x meer dan wanneer men achter de kassa in de supermarkt zit. Bovenop is extra's ook gewoon voor hun en het geld dat ze ontvangen is gewoon schoon (alle belasting en andere kosten er vanaf getrokken).
Een club kan goed verdienen, ik ken er genoeg die een omzet hebben iedere maand waar menig wandelaar van dromen kan. Je moet creatief zijn en iets bieden waar een klant ook wat aan heeft. En een leuk of hecht team van dames maken en gezamelijk een leuke tijd aangaan.
Ja maar dat is werk en dat duurt lang. Het moet sneller zonder dat je er iets voor hoeft te kunnen of naar iemand moet luisteren.Albert Heijn betaalt voor een 21 jarige die max 13 uur per week werkt netto 18 euro per uur?
https://ahuitbetaaldata.nl/salaris-albert-heijn/
Nee, dat is bruto en daar zijn allerlei toeslagen zoals bv vakantiegeld inbegrepenAlbert Heijn betaalt voor een 21 jarige die max 13 uur per week werkt netto 18 euro per uur?
https://ahuitbetaaldata.nl/salaris-albert-heijn/
Wat een flauwekul zegAls de legale weg aantrekkelijk was kozen ze niet de riskante illegale weg. De raambuurten verdwijnen allemaal en veel exploitanten van huizen en clubs gaven er al de brui aan. Reden: de voortdurende regeldruk van de gemeenten. Met kamerhuur en belastingen hou je van E100 van de klant vlg. een tv documentaire maar E30 over. Daar doen ze het niet voor of ze gaan sjoemelen. Anderen geven hun mobiele nummer door en ontvangen thuis. Dan registratie plicht etc. Vlg. schrijvers hier vind je in de huizen/clubs maar weinig en vooral oudere dames, trekt niet veel klanten dus die staan ook op omvallen. De legale weg is eenvoudig te duur door de gemeente maatregelen die van de prostitutie af wil.
Mijn ongezouten mening over Paula: Ga Echte Boeven vangen!Sekswerksheriff Paula struint stoute advertenties af: 'Heb je tijd voor een uur?'
Waarom het is juist PRIMA dat ze onvergunde illegale prostitutie en mensenhandel aanpakken.Er komen er steeds meer bij .Mijn ongezouten mening over Paula: Ga Echte Boeven vangen!
Onduidelijk gedoe met extra's in die clubs. Heb graag pzc en tz erbij. Geen zin in verrassingen. Bij de privé ontvangst dames app ik en weet ik waar ik aan toe ben. Lekker douchen ook voor en na. Vind het een topconcept.Vraag me af waarom de klanten/gasten niet liever naar een legaal bedrijf gaan waar ook mooie dames ontvangen en dat voor een redelijke prijs.
Dus lieve mannen steun de legale clubs en privehuizen en bezoek die illegale privedames niet meer .
Dan ben je nog nooit bij ons privehuis geweest ...Onduidelijk gedoe met extra's in die clubs. Heb graag pzc en tz erbij. Geen zin in verrassingen. Bij de privé ontvangst dames app ik en weet ik waar ik aan toe ben. Lekker douchen ook voor en na. Vind het een topconcept.