"Seksverslaving gaat niet over seks"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Interview was te lang voor me om te kijken. Maar afgaand op de titel zo de waarheid.

Heb het afgelopen jaar een depressie en sindsdien ben ik "verslaafd" aan wandelen.
Wat vroeger voor plezier was of wanneer de nood hoog was. Doe ik nu elke week, vaak meermaals per week...

Heb er nog weinig plezier aan, maar vult inderdaad m'n dagen in en moet de realiteit niet onder ogen zien.

Als het puur is om de tijd door te komen, kun je beter een abonnement bij een fitnessclub halen en daar dan ook heen gaan.

Kost minder, geeft ook lichaamsbeweging en als je een beetje mazzel hebt kun je ook sociale contacten leggen met andere regelmatige bezoekers.

Althans, dat is dan mijn persoonlijke ervaring.

Als 1e. De definitie van seksverslaving. Seks gaat niet over sex. Seks is in relatie met de ander. Sex is platte lust omdat het met een x wordt geschreven. Ik zou schrijven dat het gaat om een sexverslaving.

Dan, …. wat is een verslaving? Als ik mij elke dag aftrek of 3 wekelijks naar een DVP ga, ben ik dan verslaafd? Of ben ik verslaafd als mijn relaties eronder leiden?

Terug
Bovenaan Onderaan