MissM
Meubelstuk
Neeontvang je zelf nog
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeeontvang je zelf nog
Ok ok rustig maar.Dat jij dan maar aan je trekken komt.
Hier wordt gevraagd naar sex parkeer plaatsen. Geen films.
Voor mij zou het vooral de spanning zijn.Is het idee meer dat het gratis is of meer de spanning ervan?
Ben oprecht nieuwsgierig
Spanning...en wie weet.Is het idee meer dat het gratis is of meer de spanning ervan?
Ben oprecht nieuwsgierig
Voor mij echt de spanning!Is het idee meer dat het gratis is of meer de spanning ervan?
Ben oprecht nieuwsgierig
Dat kan niet alleen, ik heb die zelfs wel eens zien langskomen!Zou je op sexjobs geen gratis add kunnen aanmaken voor parkeerplaatsseks?
Geen idee of dat werkt, probeer maar mee te denken
Je zou zeggen dat seksende mensen niet het grootste probleem zijn, momenteel in Nederland.Een jaar of wat geleden kwam de politie regelmatig controleren.
Weet je toevallig ook wat dan precies de overtreding is?Ik heb nog eens opgezocht en je kan best een flinke boete krijgen.
Schennis van de openbare zedelijkheidJe zou zeggen dat seksende mensen niet het grootste probleem zijn, momenteel in Nederland.
Weet je toevallig ook wat dan precies de overtreding is?
Vaak gaat men na zonsondergang de bossen naast de parkeerplaats in en dat is verboden en dan schrijven ze daar voor.Weet je toevallig ook wat dan precies de overtreding is?
Ja soms ga ik naar een parkeerplaats waar ik weet dat er achteraf wat activiteiten plaats vinden en ga ik metm raam open zitten in bh of blote borstenAls ik wel eens op een parkeerplek kom en ik zie iemand in een auto wachten, is het altijd een man.
@neuksas ik snap het spannende van spontane, niet geplande acties, maar ga je dan zomaar ergens heen en komen de mannen dan vanzelf wel?
Als ik weet waar en wanneer, anders is het onbegonnen werk.Ja soms ga ik naar een parkeerplaats waar ik weet dat er achteraf wat activiteiten plaats vinden en ga ik met raam open zitten in bh of blote borsten
Helmond Cupido. Zie gastenboekken jij een bioscoop of volwassen theater in belgië met koppels of alleen dames,,,Ik ben naar Blue Cinema in Antwerpen geweest, maar alleen mannen
Ik vrees dat je naar een speld in een hooiberg aan het zoeken bent. Wat ik tegenwoordig bijna altijd en overal lees en hoor is dat er in de sekscinema's voornamelijk nog maar alleen homo- en bi-mannen komen, en uiterst zelden of nooit meer nog koppels laat staan dames alleen. En dit is al sinds vele jaren zo. Komt daarbij dat nogal wat van die mannen puur ongelikte beren zijn en totaal geen fatsoen meer hebben. Ik ging vroeger al eens meer naar de sekscinema, maar dat heb ik al lang gelden definitief afgezworen. Je wordt er om de haverklap lastig gevallen door die losgeslagen sujetten, ook al heb je meermaals duidelijk neen gezegd. En neen, ze zijn niet allemaal dezelfde, maar die hebben dan waarschijnlijk allemaal al vaarwel gezegd aan de sekscinema's. Let wel er kunnen best nog cinema's zijn waar het er hopelijk en gelukkig deftiger aantoe gaat, maar ik ken ze niet. Al de cinema's die ik ken en/of ooit bezocht hebben allemaal hetzelfde probleem. Ik ken koppels die vroeger regelmatig naar de seksbioscoop gingen om er wat geil vertier te beleven, ze zijn er allemaal gedesillusioneerd weggebleven.ken jij een bioscoop of volwassen theater in belgië met koppels of alleen dames,,,Ik ben naar Blue Cinema in Antwerpen geweest, maar alleen mannen
In Rotterdam meer mannen maar ik geniet regelmatig hoorVoor mij echt de spanning!
Ik wil er ook wel voor betalen.
Puur de geilheid en kik.
holven is er nog wel niet meer zo druk als vroegerHeel veel verhaaltjes hier...., maar weinig concrete info. Zijn er nog sexparkings waar je als koppel terecht kan?
Vroeger waren er verschillende in Limburg en omstreken (Holven in Overpelt, Terlamen in Zolder, Ranst parking, E314 Heusden Zolder, Vijvers aan grens Nederland/België naast E19 richting Breda, linkeroever,....) en ik heb er al hele geile avonturen beleefd. Dogging is echt wel geil. Het lijkt wel of dit allemaal verdwenen is....
Dus iemand tips waar het nu nog kan in Limburg (NL en BE), Antwerpen, Vlaams Brabant?
Dankjewel
Kasteel Neercanne is in de laatste tijdHeel veel verhaaltjes hier...., maar weinig concrete info. Zijn er nog sexparkings waar je als koppel terecht kan?
Vroeger waren er verschillende in Limburg en omstreken (Holven in Overpelt, Terlamen in Zolder, Ranst parking, E314 Heusden Zolder, Vijvers aan grens Nederland/België naast E19 richting Breda, linkeroever,....) en ik heb er al hele geile avonturen beleefd. Dogging is echt wel geil. Het lijkt wel of dit allemaal verdwenen is....
Dus iemand tips waar het nu nog kan in Limburg (NL en BE), Antwerpen, Vlaams Brabant?
Dankjewel
hoe, wat, wanneer?Kasteel Neercanne is in de laatste tijd