Seksdrang mannen vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat, moest er wat minder conservatief geredeneerd worden, wat minder alpha gedrag, wat meer focus op vrouwen hun lusten.... dat vrouwen niet moeten onder doen qua seksuele drang.
Wees maar zeker!
Alsof vrouwen -in het algemeen- minder sexdrang zouden hebben als mannen...

Maar... wat ongetwijfeld wél zo is... dat DVP's wellicht net wat vaker een voorzichtige defensieve houding aannemen... zeker bij een klant die ze niet kennen!
 
Als mannen nu zeggen ze hebben x partners gehad, dan zal het in het algemeen bij vrouwen ook zo zijn. Tenzij er sommige vrouwen zijn (DVP bijvoorbeeld) die dus alle mannen gelukkig maken, zodat de teller bij de andere vrouwen heel laag blijft. En dit is niet echt aannemelijk.

Kijkend naar mezelf is het aantal dames in mijn seksleven prive duidelijk lager dan met DVP. Prive kom ik op vijf. Bij de DVP zijn na 40 jaar hobby de 1000 al lang geschiedenis (going on 1250). Maar in gesprekken buiten dit forum zijn het altijd maar vijf :cool:
Iemand poneerde ooit de bewering dat als mannen en vrouwen worden gevraagd naar het aantal bedpartners, je bij mannen het genoemde aantal door twee moet delen en bij vrouwen vermenigvuldigen met twee...
 
Terug
Bovenaan Onderaan