Aantal seksbedrijven flink afgenomen sinds legalisering prostitutie in 2000 https://www.nu.nl/economie/6173632/...n-sinds-legalisering-prostitutie-in-2000.html (via @NUnl)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn mening….. dat wordt gevaarlijk in de zin van alles gaat dan ' underground' zeg maar op illegal basis……. Zeker gevaarlijk voor die meiden.Ik las het ook ja.
En nog klagen die christelijke politici dat er veel te veel zijn. Weten we dus dat ze niet zullen stoppen tot er geen enkel seksbedrijf meer te vinden is.
"Soms is het zelfs helemaal niet meer mogelijk om een seksbedrijf op te starten", zegt Rodney Haan, criminoloog bij het adviesorgaan CCV, tegen Pointer. Waar het wel nog kan, krijgen prostitutiebedrijven vaak maar een vergunning voor een aantal jaar zonder de zekerheid dat die ook verlengd wordt. "Daarom hebben veel uitbaters de moed op voorhand al opgegeven", zegt André van Dorst van de Vereniging Exploitanten Relaxbedrijven (VER).
Ik ook hoor, meer aanbod dan ik aan kan.Ik heb er tot nu toe nog niets van gemerkt..naai nog volop.
Gelukkig wel
De lekkerste amateur dames. Jonge moeders,studentes,enz. Tref je bijna altijd bij gewoon thuis ontvangst. Tenminste mijn ervaring. Ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt met thuis ontvangst..ik vind het super..maar ja een ander kan het 10 keer niks vinden
Dat is echt maar net hoe je het bekijkt.De wet heeft er vooral voor gezorgd dat er geen opvallende lichtenkooien meer naast de polderwegen en rijkswegen liggen, maar probleem die men op wilde lossen, heeft men totaal niet opgelost.
Dat het aantal legale seksbedrijven hard achteruit gaat is natuurlijk geen echt nieuws meer. Je ziet ze als sneeuw voor de zon verdwijnen. En hoogstwaarschijnlijk gaan na dinsdag de contactberoepen ook weer dicht, dus de kaalslag blijft doorgaan. Het is een onvoorstelbare klote tijd en geen enkel zicht op enige verbetering.