Schimmigheid rondom thuisontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koudvuur

Stamgast
672
09/12/23
1.595
12
Hoewel ik tegenwoordig meestal naar privéhuizen ga en daar Nederlandse vrouwen date, is er nog één Oost-Europese dame die ik via privéontvangst bezoek. Omdat deze thuisontvangst toch met schimmigheid is omgeven wil ik dit minimaal houden. Maar met de dame in kwestie heb ik een erg fijne klik, daarom wil ik de bezoekjes aan haar niet missen.

Desalniettemin besef ik dat deze tak van sekswerk niet koosjer is. Dames komen via obscure netwerken aan hun werkruimte, waar ze illegaal werken (illegaal is overigens niet hetzelfde als gedwongen). Met mijn Oost-Europese dame mijd ik deze gespreksonderwerpen bewust, het is toch ietwat beladen. Het is een soort ongeschreven regel: je hebt het daar niet over.

Toch vraag ik me af hoe het zit. Hoe komen ze aan hun werkruimte en waarom gaat dat soms zo lastig? Hoe reizen ze eigenlijk hiernaartoe en weer terug? Wat doen ze met dat contante geld? Ik breng altijd een presentje mee voor dames, maar mijn Oost-Europese geef ik nooit een parfum oid. Dit omdat de douane op het vliegveld dat toch weer afpakt. Maar reizen ze eigenlijk wel met het vliegtuig?

Dat soort vragen. Ik ben toch benieuwd. Weet iemand er iets van?

Hoewel ik tegenwoordig meestal naar privéhuizen ga en daar Nederlandse vrouwen date, is er nog één Oost-Europese dame die ik via privéontvangst bezoek. Omdat deze thuisontvangst toch met schimmigheid is omgeven wil ik dit minimaal houden. Maar met de dame in kwestie heb ik een erg fijne klik, daarom wil ik de bezoekjes aan haar niet missen.

Desalniettemin besef ik dat deze tak van sekswerk niet koosjer is. Dames komen via obscure netwerken aan hun werkruimte, waar ze illegaal werken (illegaal is overigens niet hetzelfde als gedwongen). Met mijn Oost-Europese dame mijd ik deze gespreksonderwerpen bewust, het is toch ietwat beladen. Het is een soort ongeschreven regel: je hebt het daar niet over.

Toch vraag ik me af hoe het zit. Hoe komen ze aan hun werkruimte en waarom gaat dat soms zo lastig? Hoe reizen ze eigenlijk hiernaartoe en weer terug? Wat doen ze met dat contante geld? Ik breng altijd een presentje mee voor dames, maar mijn Oost-Europese geef ik nooit een parfum oid. Dit omdat de douane op het vliegveld dat toch weer afpakt. Maar reizen ze eigenlijk wel met het vliegtuig?

Even googelen en je komt op recente Belgische nieuwssites die dit goed uitleggen voor het Zuid Amerikaans / Braziliaans circuit.

Werkruimte is niet zo simpel.

Ik heb weleens geprobeerd voor ee dame iets te regelen (eigenbelang omdat ik haar weer wilde bezoeken).

Dat was omgeving Rotterdam. Vind maar eens iets voor langer dan 1 dage en korter dan een jaar.

Niemand wil je iets verhuren als DVP. AIRBNB's zijn ook niet vaak beschikbaar voor een periode langer dan een paar dagen. Er zijn wat Studio's die aan studenten verhuren, maaar vaak erg klein en niet zo comfortabel.

ps jouw betreffende Dame wel leuk/aanrader?

Waarom zou de douane overigens een flesje parfum afpakken?
Omdat ze op het vliegveld altijd vloeistoffen afpakken ivm terrorismeangst. Maar dat is dus ervan uitgaande dat zo'n dame het vliegtuig neemt, misschien reist ze wel met de auto.
Werkruimte is niet zo simpel.

Ik heb weleens geprobeerd voor ee dame iets te regelen (eigenbelang omdat ik haar weer wilde bezoeken).

Dat was omgeving Rotterdam. Vind maar eens iets voor langer dan 1 dage en korter dan een jaar.

Niemand wil je iets verhuren als DVP. AIRBNB's zijn ook niet vaak beschikbaar voor een periode langer dan een paar dagen. Er zijn wat Studio's die aan studenten verhuren, maaar vaak erg klein en niet zo comfortabel.

ps jouw betreffende Dame wel leuk/aanrader?
Als de politie ontdekt dat je je huis voor dit doeleinde verhuurt, sta je op straat. In deze tijden van woningnood heb je niet zo snel iets anders en je komt op een zwarte lijst van verhuurders. Dat risico nemen maar weinig mensen. Waarschijnlijk alleen mensen die zwaar in de schulden zitten en geen andere uitweg meer zien.

Laatst bewerkt:
Omdat ze ol het vliegveld altijd vloeistoffen afpakken ivm terrorismeangst. Maar dat is dus ervan uitgaande dat zo'n dame het vliegtuig neemt, misschien reist ze wel met de auto.
de meeste Roemeense dames rijden met de auto
en niet zelden huren ze een week een kamer en inwoning bij mensen die in de wat mindere wijk huren..
1 adres waar ik regelmatig kwam was van een knakker die zelf bij een nieuwe vriendin was gaan wonen..en hij hield dat huis gewoon aan..
om beurten zaten er dan dames..
huis zat geen hypotheek meer op..
als 'klanten' dan geen overlast veroorzaken..
en de buren bemoeien ze zichzelf nergens mee..bang om klappen te krijgen..
dan gebeurt er he-le-maal niks..
en contant geld..wat ze daar mee doen?..
tsja ..in Roemenie...dat behoeft geen uitleg denk ik?

de meeste Roemeense dames rijden met de auto
en niet zelden huren ze een week een kamer en inwoning bij mensen die in de wat mindere wijk huren..
Toch minstens drie dagen reizen. Dame die ik bezoek, woont in Letland. Ook een aardige rit.
Vaak is het idd in een wat mindere buurt, maar lang niet altijd. Ik ben in sjieke appartementen geweest waar ik zelf best voor zou tekenen!

je kunt een gemiddelde 23 jarige Roemeense meid die hier als dvp komt werken ,niet vergelijken met het meiske wat hier op de uni zit..
en misschien in haar vrije tijd wat bij de AH werkt of op een terras van een cafe..
als je van het platteland of kleine stad van daar komt met 0 perspectief ..dan zit je anders in elkaar..
die zijn met 18 jaar al helemaal bij de les..
ok ,wiskundige raadsels oplossen zal niet lukken..maar streetwise zijn ze al heel wat verder

je kunt een gemiddelde 23 jarige Roemeense meid die hier als dvp komt werken ,niet vergelijken met het meiske wat hier op de uni zit..
en misschien in haar vrije tijd wat bij de AH werkt of op een terras van een cafe..
als je van het platteland of kleine stad van daar komt met 0 perspectief ..dan zit je anders in elkaar..
die zijn met 18 jaar al helemaal bij de les..
ok ,wiskundige raadsels oplossen zal niet lukken..maar streetwise zijn ze al heel wat verder
Roemeense bezoek ik nooit. Dame die ik bezoek is Lets-Russisch. Ik vind Slavische vrouwen erg aantrekkelijk. Bekijk ze ook vaak op Kinky maar ik bezoek ze buiten die ene niet.
Maar ik denk dat het met Oekraïense, Belarussische etc dames hetzelfde is als de Roemeense die je noemt. Wel lijkt mijn fame toch wel veel zelf te kunnen beslissen. Wanneer ze werkt en wanneer ze weer een tijd thuis zit, etc.

Meerdere dames (wel latinas) zijn naar mij zeer open geweest over hun werkwijze. Op zich niet zo schimmig. Maar het huren van een geschikte werklocatie, dat kan inderdaad wel wat schimmig worden.

Rare uitleg hier allemaal, ryaniar vliegt voor 50€ bijna overal heen, parfum flesje is toch meestal minder dan 100cl en mag altijd mee.
Woonst is iets anders meestal zitten ze op studentekot of goedkoop hotel.
niks raars aan..
bijna alle Roemenen met een rijbewijs rijden hier gewoon zelf heen..
dan heeft men immers hier ook vervoer..meestal delen ze die nog met 2 of 3 ook..
kost immers niks..rijden gewoon op eigen plaat hier..
een dame die ik meerdere keren heb bezocht kwam hierheen met een oude Fiat die een kennis van daar al hier gekocht had..dirtcheap omdat er geen apk meer opzat..en dat maakt daar niks uit..
ze kocht hier toen een Golf tdi die niet meer door de roetmeting kwam..zette die in Roemenie op kenteken..
en heeft daar hier nog 2 jaar mee rondgereden..
ze is gestopt met haar werk hier..en de auto zonder kentekenplaten gewoon achtergelaten..
kon dat ding zo krijgen van haar toen..
doen ze bijna allemaal hier in zuid west brabant..
nemen ze niet eens mee terug..
bakken met briefjes van 50 wel hoor

De meeste thuisontvangst waar ik kom is bij Nederlandse dames thuis of op een degelijk adres. Oost Europese dames zitten vaak wat bijzonderder. Tijdens corona een tijdje bij een Bulgaarse dame geweest die op het adres werkte van een kennis van haar. Dat was op zich een woning in een redelijke buurt. Ze is na corona toen het in Bulgarije weer beter ging terug naar huis gegaan helaas.
Onlangs bij een Bulgaarse dame in een wat minder goede wijk langs geweest in een portiek flat. Waarschijnlijk illegaal aan het werk. Dan heb ik enige angst om bij een politie-inval betrokken te worden. Dat houdt mij tegen om er nog eens heen te gaan, hoewel het voor een snelle wip een prima adresje was. Veel van die dames (er stonden vorige week weer wat nieuwe hier in de buurt) blijven niet lang. Dus als je er een hebt die bevalt dan is ze binnen een paar maanden weer weg. En je weet niet of dat vrijwillig is of vanwege politie-inval want daar lees je lang niet altijd over.

is zelden dat een dame op 1 plek blijft hangen..
ik hoor wel eens van dames die door Nederland cruisen hun voorkeur..
de 1 vind de Randstad niks..
kijk maar eens in Amsterdam bijvoorbeeld naar wat daar voor moois zit..
dus veel concurrentie
aan de andere kant vind men het hoge aantal..wat zal ik politiek correct noemen?..
'licht getinte jongeren'..in mijn regio een stuk minder..zeker de Roemeense dames..
ofdat er daadwerkelijk veel invallen zijn door politie of handhaving..
ik zou het niet weten..
er zijn adressen waar ik inmiddels 10 jaar regelmatig kom..
maar dat zijn meestal uitgeleefde huizen of flatjes waar een blind paard nog niet voor 10€ aan spullen kan kapot schoppen
de rest van de buurt is meestal ook een bende..
buren willen geen politie in de straat als de voortuin vol staat met gestolen scooters..of een tuin op zolder

Mag ook graag de Oost-Europese dames in de thuisontvangst bezoeken, al zie ik ze helaas nu minder door de gestegen prijzen en het matige aanbod in mijn regio.

Hoe het exact met de appartementen zit weet ik niet. Ik vermoed dat je als dame de juiste mensen moet kennen. Veel dames kennen ook elkaar en helpen wellicht ook elkaar bij vinden locatie.

Wat het reizen betreft is het divers, ik praat er wel eens over. Ik ken een Oekraïense die me eens vertelde met busje onderweg te zijn geweest. Een Belarussische dame stelde ik ooit de vraag of het niet lastig reizen is met de reisbeperkingen. Zij nam het vliegtuig in Litouwen en dat was voor haar goed te doen.

Ik heb trouwens echt nooit het gevoel gehad dat bewuste dames tegen hun zin in hier werk(t)en. Dat zou ik echt vreselijk vinden. Zoals ik het zie is het meer een keus voor hier als dvp goed en snel geld te verdienen. En dat is ze gegund.

Roemeense bezoek ik nooit. Dame die ik bezoek is Lets-Russisch. Ik vind Slavische vrouwen erg aantrekkelijk. Bekijk ze ook vaak op Kinky maar ik bezoek ze buiten die ene niet.
Is dat dan een soort van zelfkastijding? Ze bekijken maar nooit bezoeken :oops:

Probeer het skw eens, zal je dan zeker je goesting wel vinden! En daar is niets schimmigs aan.

Terug
Bovenaan Onderaan