Sjors Loper
Meubelstuk
Om te testen op chlamydia moet de broek echt naar beneden en de mond wijd open.broek naar beneden voor een soa test?
Daar worden gelukkig wel 2 verschillende wattenstaafjes voor gebruikt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOm te testen op chlamydia moet de broek echt naar beneden en de mond wijd open.broek naar beneden voor een soa test?
Kun je even aangeven waar ik dit zo gezegd heb? Dan kan ik het beter in context plaatsen. Ik kan het zelf even niet vinden.Wat @VixenandherStag zei, deed me wel schrikken: nooit geweten dat speeksel ook het vaginale milieu kan verstoren. Ik vind het zo heerlijk om te beffen...
kun je net zo goed besneden wordenEen 20 jaar geleden heb ik gedurende lange tijd last gehad van kloven, harde voorhuid en lidtekenweefsel op de rand van de voorhuid. Blijkbaar schimmel door dagelijks mét zeep te wassen.
Alles geprobeerd: andere zeep, zalfjes, extra veel wassen,...
Plots de genieuze idee om de voorhuid naar achteren te schuiven, zoveel mogelijk, dag en nacht, zodat de eikel en voorhuid niet constant vochtig bleef. Daardoor viel ook de behoefte weg om veel te wassen met zeep want geurloos. Probleem loste zichzelf op.
Mooie @VixenandherStag sorry! Het was @VixenOnTour Het ging hierom: - allerlei andere sappen zoals zweet en speelskel, die tijdens de seks al es tot in de vagina raken, verstoren ookKun je even aangeven waar ik dit zo gezegd heb? Dan kan ik het beter in context plaatsen. Ik kan het zelf even niet vinden.
Ik denk dat het niet helemaal klopt. De vagina raakt niet zo snel van slag door orale seks. Natuurlijk kun je wel een soa overdragen, zoals herpes, maar de vagina heeft een behoorlijke goed bescherming. Er komt ook weinig speeksel e.d. in de vagina door beffen.Mooie @VixenandherStag sorry! Het was @VixenOnTour Het ging hierom: - allerlei andere sappen zoals zweet en speelskel, die tijdens de seks al es tot in de vagina raken, verstoren ook
Ik denk dat het niet helemaal klopt. De vagina raakt niet zo snel van slag door orale seks. Natuurlijk kun je wel een soa overdragen, zoals herpes, maar de vagina heeft een behoorlijke goed bescherming. Er komt ook weinig speeksel e.d. in de vagina door beffen.
Toch niet. Hem enkele keren per dag 'droog' laten komen houdt de schimmels weg, maar meest van de tijd heb je het voordeel van niet-besneden zijn; blijft gevoeliger en dus aangenamer bij seks.kun je net zo goed besneden worden
Dit is een beetje een mythe. Gevoel is adaptief, het kan zich aanpassen aan een nieuwe toestand. Als je besneden bent kan de seks net zo leuk zijn. Als er een goede medische reden is om je te laten besnijden, dan wegen de voordelen vaak op tegen de nadelen.maar meest van de tijd heb je het voordeel van niet-besneden zijn; blijft gevoeliger en dus aangenamer bij seks.
Toch niet. Hem enkele keren per dag 'droog' laten komen houdt de schimmels weg, maar meest van de tijd heb je het voordeel van niet-besneden zijn; blijft gevoeliger en dus aangenamer bij seks.
Inmiddels was ik dit topic eigenlijk `vergeten'Ik heb al langere tijd 2 kleine stukjes op mijn eikel die rood zijn... overigens voel ik nergens pijn. Wat zouden jullie doen? Eerst op de bonne fooi crème kopen of gelijk naar de huisarts (wat maar moet denk ik)
Welk product gebruik je, zie dat ze meerdere producten hebben? Zelf een lastige huid, ook voor "daar" zou ik best wat willen hebben om soms eens te smeren.Regelmatig bephantol helpt bij mij om hem in orde te houden.
Wat de behandeling betreft, dat heb je goed beoordeeld, triamcinolon. Ik moet 16 weken smeren en nou maar hopen dat dat voldoende is, zo ja, dan moet een terugkeer van de ontsteking worden voorkomen. Er staat geen specifieke diagnose in mijn dossier genoemd. Vermoedelijk is er een mechanische oorzaak.Vermoedelijk heb je "Balanitis van Zoon " Dat is ook een soort schimmelinfektie die op wat hogere leeftijd voorkomt. De dermatoloog zal je ketocozanol voorschrijven, of mogelijk triamcinolon, een corticosteroide.
De gewone vitamine zalf.Welk product gebruik je, zie dat ze meerdere producten hebben? Zelf een lastige huid, ook voor "daar" zou ik best wat willen hebben om soms eens te smeren.