Voormalig lid 9084
Wandelaar
Als je een scheerapparaat gebruikt dan moet je altijd een opzetstuk gebruiken, ookal is het 1 mm. Dan haal je jezelf niet open.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn altijd de huid strak trekken.Als je een scheerapparaat gebruikt dan moet je altijd een opzetstuk gebruiken, ookal is het 1 mm. Dan haal je jezelf niet open.
Kennis van mij gebruikt de Philips one blade, maar heb daar zelf geen ervaring mee.
De Zalf alleen?VEET eens per maand
Ik ben er ook tevreden over.Balzy man mower 3.0 die gaat net niet in t vel, zeker aan te bevelen voor onder de douche
Net zo glaf als bij gebruk van een mesje?Ik ben er ook tevreden over.
Niet op gelet eigenlijk. Ik gebruik beide. Voor mijn anus gebruik ik alleen mower.Net zo glaf als bij gebruk van een mesje?
Komt dat niet door ingegroeide haartjes?Heb nou na lange tijd steeds scheren om de twee weken (wegwerpmesjes) bovenste deel van mij schaamhaar rode plekjes/puistjes, iemand een snellere tip omdat te doen verminderen ?
Heb nou na lange tijd steeds scheren om de twee weken (wegwerpmesjes) bovenste deel van mij schaamhaar rode plekjes/puistjes, iemand een snellere tip omdat te doen verminderen ?
Een betere aftershave balsem heeft ook ontsmettende werking, kan hiervoor goed helpen.Heb nou na lange tijd steeds scheren om de twee weken (wegwerpmesjes) bovenste deel van mij schaamhaar rode plekjes/puistjes, iemand een snellere tip omdat te doen verminderen ?
Het zijn zeg maar rode plekken of soort van (open) puistjes waar ik tig keer overheen heb geschoren is helemaal rood, niks ergs denk ik wel vervelend helemaal als ik door zou gaan met scheren. Ingegroeide haartjes weet ik niet.Komt dat niet door ingegroeide haartjes?
Iemand (goede) ervaring met ontharingscrème ? Zo ja iemand een linkje?
Iemand (goede) ervaring met ontharingscrème ? Zo ja iemand een linkje?
NIVEA MEN Sensitive Cool werkt prima voor mij.Heb je een goeie ? Misschien bestel ik, en gebruik je dat meteen of pas na het douchen? (Ik scheer net voor het douchen)
Gillette Fusion type scheermessen werken perfect. Je hoeft niet meer bang te zijn voor een snee of iets. https://gillette.nl/nl-nl/producten/fusion5Rare vraag: ik ben op zoek naar een scheerapparaat speciaal voor je zak te scheren. Maar ook voor je oksels en billen.
Ik heb er diverse gehad (o.a. Philips) maar het probleem is dat al gauw je "velletje" ertussen gat zitten (au au au). Ik heb, denk ik, een scheerapparaat nodig met een fijne vertanding. Met welke hebben jullie goede ervaringen??