Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk snap de gedachte, maar het is feitelijk omjuist.Niet elke dag maar scheer regelmatig mijn ballen en pik en zeker als ik naar een DVP ga.
Vindt ik wel zo hygiënisch.
Nou als ik zo dat stukje lees, is het maar de vraag of het om causaliteit of correlatie gaat...Ik snap de gedachte, maar het is feitelijk omjuist.
‘Wegscheren schaamhaar vergroot kans op SOA’
Het wegscheren van schaamhaar kan het risico op een SOA vergroten. Dat blijkt uit een onderzoek van de Universiteit van Californië. Zij onderzochten 7500 mannen en vrouwen en de kans op een seksueel overdraagbare aandoening ligt ruim 80 procent hoger bij ondervraagden die hun schaamhaar wel eens...eenvandaag.avrotros.nl
Vinden ze het dan ook fijn als je "puur natuur" met lang haar en een wilde baard binnenvalt? Een soort Viking zeg maar?Nee, nooit gedaan.
Wat wel weer grappig is: Jullie beweren vaak dat de dames dat waarderen, terwijl ze tegen mij weer zeggen dat gewoon puur natuur voor een man mannelijk is, dat er toch verschil moet zijn tussen man en vrouw en zelfs, dat je het niet moet doen omdat je toch geen homo bent.
Blijkbaar lullen de dames met alle winden mee.
Ontharingscrème, waxen.Ik scheer ook maar vraag mij af hoe sommige dames zo glad kunnen zijn. Wat is hun tip?
Balzy man mower 3.0 die gaat net niet in t vel, zeker aan te bevelen voor onder de doucheWat is nou de beste bodygroomer/trimmer voor je ballen? Zie zoveel verschillende types en reviews… Dank alvast!
Thanks! Gebruik je na het trimmen nog een creme? Zo ja welke?Balzy man mower 3.0 die gaat net niet in t vel, zeker aan te bevelen voor onder de douche
Wel gedaan in het begin maar begon daarna te irriteren. Gewoon lekker afspoelen en kan er weer enkele dagen tegen.Die had ik ook gezien maar
Thanks! Gebruik je na het trimmen nog een creme? Zo ja welke?
Ik heb een stoppelbaardje maar in de broek iedere dag scheren alles glad , ik heb boven de penis juist een smal landing baantje dames houden daar vanScheren jullie je schaamhaar voor een DVP bezoek?
Idd schaamhaar heeft echt wel een functieIk heb eens geprobeerd om het rond mijn anus ook te scheren (zit wel redelijk wat haar), maar man dat voelde bizar achteraf... Nooit meer gedaan
Zoiets, maar dan onderaan?ik trim het bij met mijn tondeuse, wel kort maar niet kaal. Heb het wel eens geschoren maar dat is echt geen gezicht bij mij, ik ben redelijk behaard op mijn lichaam.
Das juist mooi,dan steek hij goed af,als een asperge uit de grond.ik trim het bij met mijn tondeuse, wel kort maar niet kaal. Heb het wel eens geschoren maar dat is echt geen gezicht bij mij, ik ben redelijk behaard op mijn lichaam.
Kan ik me wel in vinden, ofwel, same here.@DirtyOlman Aftershave Oh mijn god, alleen het idee al. Nog nooit een ontstoken haarzakje gehad (afkloppen). Jeuken had ik de eerste paar keer, maar tegenwoordig nooit meer. Je huid went er aan of zo? Geen idee. Snijden ook al jaren niet meer door een goed scheermes. Maar ieder zijn of haar ding.