Recensie Scarlett, Roermond 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sabu88

Newbie
21
12/10/23
31
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
13?
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3881027-scarlett
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zag er goed dus dacht eens proberen.
Contact verliep wel goed via de app.
Eenmaal aangekomen uiteraard nog wachten want ze was nog niet klaar. Is altijd hetzelfde. :)
Helaas midden in het centrum dus lastig met parkeren maar vond nog een plekje en na 20:00 uur is het gratis parkeren.
Eenmaal binnen, vriendelijke meid. Toen kwam ik er achter dat ze geen Engels of andere taal kon, dan alleen Spaans.
Maar de taalbarrière mag de pret niet drukken. Ze ging er gelijk flink tegen aan. Tongzoenen en ik stond nog en zij op bed en had mijn lul al in haar mondje.
Daarna verder op bed gegaan wat tongzoenen en verder opgeilen. Moest in haar tepels bijten, vreemd maar daar werd ze helemaal geil van. Ze zat ook aan de poppers en vroeg of ik ook wou maar af geslagen. Wat stinkt dat chemisch.
Ik moest haar kontje vingeren, eerst met 1 maar toen moest ik al met 2 vingers erin.
Uiteindelijk haar neuken waar ze geen genoeg van kreeg maar uiteindelijk hield ik het niet meer. Beetje opfrissen maar daarna wou ze nog voor een ronde 2 en begon me weer ter pijpen en haar daarna nog een tijdje geneukt maar kon niet meer.
Was een hele goede ervaring voor een eerste date. Was ook niet gehaast, vriendelijk.
Is voor herhaling vatbaar.

Ze zou tot maandag in Roermond blijven.
Is vaker in Maastricht en in België zei ze.
 
Dat is minder. Ben toevallig net nog geweest. Om 20:40 uur maar moest 5 minuten wachten wat er 10 werden en toen kon ik binnen.
Ze zei nog een extra dag te blijven en woensdag morgen te vertrekken.
 
Afgelopen weekend deze TS ook bezocht in Roermond. Helaas een iets mindere ervaring gehad.
Aangegeven dat ik beginner ben (dit was mijn 2e keer) en graag actief wou zijn en evt. bij goed gevoel ook passief. Ze ontvangt idd centrum Roermond dus parkeren en ff wandelen.
Na 5-10min wachten (ze was nog niet klaar:cautious:) binnen gelaten door een leuke verschijning (foto's kloppen en zijn recent).
Op haar kamer nogmaals aangegeven, beginner, actief en misschien bij goed gevoel ik ook passief.
Communicatie verloopt moeizaam omdat ze maar een paar woorden Engels praat en de rest gaat via een vertaal app op haar telefoon.
Begin was goed met wederzijds aftasten, voelen, pijpen en zoenen (geen tong) maar al spoedig nam Scarlett het initiatief en begon ze mij in de passieve rol te dirigeren wat resulteerde in een (voor mij) heftig half uurtje waarin zij behoorlijk haar eigen lusten heeft botgevierd op mij en waarbij ze ook klaar kwam over mijn buik.
Daarna toch nog samen weer wat wederzijds kunnen pijpen, voelen, zoenen waarbij ik uiteindelijk ook klaar kwam. Daarna opfrissen met wat doekjes (geen mogelijkheid tot een wasje of douchen) en weer naar buiten.
Ben er nu in ieder geval wel achter dat de actieve rol mij beter past dan de passieve.
 
Terug
Bovenaan Onderaan