• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Scarlett, Rendez-Vous Prive, Made 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jorisho

Wandelaar
72
21/03/22
105
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/scarlett/141179
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoe komen al die mooie, leuke dames toch altijd in Made terecht...

Vandaag een fantastisch uurtje gehad met Scarlett, een mooie, lieve, zeer slanke jongedame met grote (nep)borsten. Ik ga niet in detail, maar ze is echt een plaatje, en het was gewoonweg knus, GFE++.

Volgens de site zou ze van de fetish/kink zijn. Ik heb er niets van gemerkt, tenzij Sudoku's kinky zijn :ROFLMAO:. Ik heb er ook niet naar gevraagd, en had er ook niet echt behoefte aan, dus dat heeft ze denk ik goed ingeschat. Denk wel dat ze er voor openstaat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week een leuke date gehad van deze dame.
Ik schat haar ergens begin 30.
Mooi figuur en en een vrolijk persoontje.
De service was gewoon goed te noemen. Goede orale kwaliteiten. Omdat ik niet genoeg geld bij me had deze keer met rubbertje. Ik was een beetje aftastend. Volgens mij is er veel mogelijk bij deze dame. Heerlijk diverse standjes afgewerkt en zalig klaar gekomen. Weer iemand om vaker te bezoeken wat mij betreft in Made.
 
een tijd terug een date gehad met deze dame. Was niet mijn "ding". Ze is heel mager, heeft naar mijn goesting iets te harde siliconen borsten. Vriendelijke dame wel, maar gewoon niet mijn type
 
een tijd terug een date gehad met deze dame. Was niet mijn "ding". Ze is heel mager, heeft naar mijn goesting iets te harde siliconen borsten. Vriendelijke dame wel, maar gewoon niet mijn type
Als het niet je type kan je beter iemand anders kiezen toch? De foto op de site is niet representatief helaas. Ze is i.d.d. skinny. Maar moet wel zeggen dat ze mij ontzettend opgewonden kreeg en dat telt meer dan het "perfecte" lijf voor mij.
 
Als het niet je type kan je beter iemand anders kiezen toch? De foto op de site is niet representatief helaas. Ze is i.d.d. skinny. Maar moet wel zeggen dat ze mij ontzettend opgewonden kreeg en dat telt meer dan het "perfecte" lijf voor mij.
Made is zeer ver weg rijden voor mij, dus "ik zie wel wie er vrij is" is geen optie voor mij. Dus op voorhand een afspraak boeken en hopen op het beste...

Vandaar dat ik er niet meer kom, maar ze gaan mij niet missen. Ze hebben klanten genoeg ongetwijfeld
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/en/scarlett/141179
Totale kosten (in euro)
210
Vorige week een bezoek gebracht aan Scarlett, echt een prachtdame.

Voor mij vinkt ze al mijn voorkeuren af (grote borsten (fake), slank, lang haar, piercings, tatoeages, etc.), dus zal ook zeker aan mijn smaak liggen, maar ze is verder vriendelijk, uitdagend en weet er een mooie date van te maken.
Heb nog niet veel ervaring met wandelen, maar ga zeker vaker terugkomen bij haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/scarlett/141179
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond weer een langs in Made. Zomaar binnen gelopen moest even wachten Scarlett zou met 20 minuten klaar zijn. Kan je vertellen het was het wachten waard. Wat een topper is die meid. Geeft je een echte GFE ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar.

Scatlett bedankt je gaat me zeker terug zien alleen dan iets meer dan een half uurtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan