- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 15
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Het verbaast me een beetje dat ik niks van deze dame hier zie staan. Deze zomer, tijdens een bezoekje aan A'dam, liep ik door het iets blauwer belichte gedeelte en viel me deze ongelofelijk indrukwekkende Filipijnse op. Ik dacht eerst dat ze van Thailand moest komen, omdat ze echt een Bangkok LB babe indruk gaf. De stroom toeristen die door de straat slenterden konden ook hun ogen er niet van houden.
Binnen geweest en ik merkte direct al hoe ik hier meer kreeg dan looks. Ongelofelijk vriendelijk en hygiënisch. Ik heb nog nooit zo'n schat gehad die tegelijk volop babe is. Lekker giga kanonjoekels met een perfecte taille en achterwerk. Ze werkt perfect mee met alles wat ik wenste en heeft me nooit het gevoel gegeven dat ik afgewerkt werd. Daarna zelfs nog een hele tijd gebabbeld over het leven in Europa en de verschillen met Azië. Zeer spijtig dat ik niet om de deur woon, anders was ik regelmatige klant.
Binnen geweest en ik merkte direct al hoe ik hier meer kreeg dan looks. Ongelofelijk vriendelijk en hygiënisch. Ik heb nog nooit zo'n schat gehad die tegelijk volop babe is. Lekker giga kanonjoekels met een perfecte taille en achterwerk. Ze werkt perfect mee met alles wat ik wenste en heeft me nooit het gevoel gegeven dat ik afgewerkt werd. Daarna zelfs nog een hele tijd gebabbeld over het leven in Europa en de verschillen met Azië. Zeer spijtig dat ik niet om de deur woon, anders was ik regelmatige klant.