Ik ben vandaag bij Savine op bezoek geweest in Almere. Communicatie per WA met haar is vlot en ze is zeer vriendelijk en duidelijk. Het gebouw was wat lastig te vinden en parkeren in de buurt is betaald. Het appartement was prima. Ik kon vooraf douchen.
Ze ziet eruit als op de foto's en de video. Erg lekker. Borsten wel iets geholpen, maar ze voelen goed. Mooie, ronde billen. Mooi, vriendelijk gezicht. Wat betreft houding, kan ik Savine het best omschrijven als ongecompliceerd. Alles wat ze aangeven had zat ook in de prijs van €200 voor een uur en ze deed nergens moeilijk over. Vergeleken met wat vandaag de norm lijkt te zijn, voelde het als 6 voor de prijs van 1: cowgirl, pijpen zc, tongzoenen, face sitting (snakte af en toe en naar adem), beffen/standje 69 en ook nog anaal. Vandaar ook maar weer voor het eerst in jaren anaal gedaan, wat fijn was, maar ik kan gerust weer een paar jaar zonder. Ze kan het in ieder geval goed hebben (ze wilde wel in doggy). Als ik een kritiekpuntje heb is dat ze wel aangaf dat ik in haar mond kon klaarkomen, maar op het moment suprême, het meeste 'lafjes' over haar hand en mijn buik liet schieten. Zo doende het merendeel van het uur gevuld. Tot slot nog een prettig gesprek gehad.
Zeker een aanrader.