MassageloverGld
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-_7979599
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Soms heb ik wel eens een roep om iets nieuws uit te proberen en deze week ook. Massage is helemaal mijn ding en altijd op zoek naar een nieuw adresje. Op SJ stond deze zonder foto, nieuwe advertentie en genoeg redenen om uiterst voorzichtig te zijn maar toch trok ik de stoute schoenen aan.
Via app contact gelegd en de volgende dag antwoord dat het mogelijk was, tijd afgesproken en ik in m'n schoonste outfit op stap om voor Jan Lul te wachten. Na een half uurtje naar huis vertrokken.
Toch weer contact gehad en nu een afspraak voor de volgende ochtend gemaakt, toen was ze er wel.
Haar tarief is hoog: 200 voor anderhalf uur maar ze zou het waard maken zei ze en ik wilde wel de gok nemen.
Ontvangst in een chaotisch appartement waarvan ik eerst dacht dat het een berging onderin een flat was.
Matras op de grond met bloedvlekjes en een kat in de kamer.
De dame zelf is een stevige halfbloed, lang krullend haar en in lingerie.
Financiële zaken afgehandeld en gaan liggen. De massage was lachwekkend en na 15 minuten kon ik omdraaien en begon ze met haar leuke gedeelte. Direct een rubber erom en in d'r mond maar dat leverde alleen maar hoesten op al deed ze wel de moeite ervoor.
Rollen maar omgedraaid en initiatief genomen en haar uitgekleed en ingesmeerd om haar te nemen.
Alles niet heel spannend of bijzonder en ook nog eens voor veel te veel geld.
Gelukkig kon ik er wel twee rondes uithalen om met een uurtje al weer buiten te staan.
Ach humor is ook wat waard
Via app contact gelegd en de volgende dag antwoord dat het mogelijk was, tijd afgesproken en ik in m'n schoonste outfit op stap om voor Jan Lul te wachten. Na een half uurtje naar huis vertrokken.
Toch weer contact gehad en nu een afspraak voor de volgende ochtend gemaakt, toen was ze er wel.
Haar tarief is hoog: 200 voor anderhalf uur maar ze zou het waard maken zei ze en ik wilde wel de gok nemen.
Ontvangst in een chaotisch appartement waarvan ik eerst dacht dat het een berging onderin een flat was.
Matras op de grond met bloedvlekjes en een kat in de kamer.
De dame zelf is een stevige halfbloed, lang krullend haar en in lingerie.
Financiële zaken afgehandeld en gaan liggen. De massage was lachwekkend en na 15 minuten kon ik omdraaien en begon ze met haar leuke gedeelte. Direct een rubber erom en in d'r mond maar dat leverde alleen maar hoesten op al deed ze wel de moeite ervoor.
Rollen maar omgedraaid en initiatief genomen en haar uitgekleed en ingesmeerd om haar te nemen.
Alles niet heel spannend of bijzonder en ook nog eens voor veel te veel geld.
Gelukkig kon ik er wel twee rondes uithalen om met een uurtje al weer buiten te staan.
Ach humor is ook wat waard