Algemeen Saunaclub Le Grand, Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kwam de club op TikTok tegen en wel wat dichterbij dan Sixsens waar ik om die reden maar sporadisch kom.
Begon de berichten van de afgelopen maand te lezen en werd er weinig vrolijk van. Maar zie hier in de laatste posts dat er toch wat verbetering is met meer dames en wat meer animo. zal toch eens langs moeten gaan.
Ik ben er vorige week maandag geweest. Voor mij een drama, weinig dames en weinig beren. Gezelligheid ver te zoeken en ook geen dames die aantrekkelijk waren voor mij. Ik moet er wel bij vermelden dat het op een maandag was en dan is het schijnbaar altijd rustig.

er staan ineens wat dames op Kinky ,met standplaats Zundert..
als je doorvraagt blijken ze in Le Grand te ontvangen..
iemand een idee hoe dat werkt dan?

kent iemand deze dames en wat ze beloven..
zijn best de moeite..
is het mogelijk om binnen te lopen dan en er 1 op te pikken..?
want om daar in de sauna te gaan zitten of lopend buffet..dat geloof ik wel verder..
kom ik niet voor

Dat is wel interessant en handig. 😉. Mooie dames.

Je kunt gewoon naar binnen gaan en naar een kamer lijkt me als je entree betaald hebt. De prijzen die ze vragen op kinky betaal je niet in de club voor een half uur of uur lijkt me. Dan prijzen ze zich er een beetje uit als de entree er ook nog bij moet.

nee .zijn de gangbare prijzen voor thuisontvangst..
nogmaals ik heb geen zin om daar een hele middag binnen te zitten..
misschien dat er dan nog andere dames rondlopen voor nog een ronde..
maar voor je het weet ben je zo 4/500 lichter
en wat zal mij die sauna verrotten verder..

ik denk overigens dat beide blonde dames Karla en Natasa .1 en dezelfde is..vanwege het geblurrde gezicht

nee .zijn de gangbare prijzen voor thuisontvangst..
nogmaals ik heb geen zin om daar een hele middag binnen te zitten..
misschien dat er dan nog andere dames rondlopen voor nog een ronde..
maar voor je het weet ben je zo 4/500 lichter
en wat zal mij die sauna verrotten verder..

ik denk overigens dat beide blonde dames Karla en Natasa .1 en dezelfde is..vanwege het geblurrde gezicht
Voor thuisontvangst misschien wel. Maar dit is geen thuis. Hier hebben ze niet het risico van controle. Van huisvesting regelen etc.
Als je eenmaal binnen bent wil je na de eerste ronde niet meer weg. 😉. Effe drankje hapje. Snelle sauna. Dames kijken. En ronde twee.

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ze laatste maand zit er duidelijk verandering in. Gisteren ben ik er geweest. Waren 26 dames aanwezig. Verder controleren ze nu de dames op de prijzen. Mooie schone zaak en niet te ver rijden. Ik kom
Ik was gisteren in Sixsens bezig over deze club en de meeste mannen blijven daar weg omwille van 1. te weinig dames en 2. de dames die er zijn rekenen stevig door.
Ik heb er nog nooit extra's betaald. Voor tongzoenen of pzc. Je kunt toch ook gewoon nee zeggen. Ik geloof niet dat ze die kinky prijzen zomaar gaan doortrekken naar de club. Dan hebben ze geen klanten.

Het is toch heel simpel met deze prijzen lachen de dames zich dood de entree die ze moeten betalen is stukken minder als een appartement of raam te moeten huren per dag.
Ze krijgen er daar ook nog eens eten en drinken bij en een schone werkomgeving waar ze niks aan hoeven te doen.
En profiteren van de veilige werkomgeving van een club voor een appel en een ei dus.
Hun prijzen zijn vervolgens wel dezelfde als die van de ( te ) dure privé dames.
Zo help je het saunaclub concept dus om zeep en zo komt het dat LG nooit een succes is geworden en op deze manier ook nooit gaat worden.
Tal van slimmere dames zijn reeds naar o.a. de YY vertrokken omdat ondanks een lager tarief er meestal wel voldoende klanten zijn.

Ze hebben de optie voor een "fast pass" voor 35 euro mag je 75 minuten de club in, inclusief 1 drankje. De prijzen die de dames vragen staan trouwens netjes vermeld op de balie. 60/100 voor het instop tarief, 100/150 voor uitgebreidere service.

Terug
Bovenaan Onderaan