WHEM Sauna Kelmonderhof, Beek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bret

Wandelaar
32
16/05/23
23
2
Ik ben op zoek naar een leuke adult sauna waar ook koppels en dames komen. Nu kwam Kelmonderhof op mij pad. Buiten het weekend een gaysauna, maar in de weekenden gemengd. Heeft iemand hier ervaring mee? Mogelijk dat ik hier op korte termijn een keer wil binnen wippen.

Geen ervaring met Kelmond. Wel met Azzurra in Beuningen. Echter wel enkel op de koppeldagen. Wat verder uit de buurt maar de moeite van het bezoeken waard.
Denk niet dat mijn partner en ik snel in Kelmond gezien zullen worden. Zij werkt bij een huisarts en wil geen patiënten tegenkomen uit de buurt. :D :D

Ik ben toch maar eens gaan kijken in Beek afgelopen zaterdag. Vooral veel mannen aanwezig en een viertal koppels. 1 knap jong stel en 3 oudere koppels. Weinig koppel actie gezien en als het er was werd er niemand actief bij betrokken. Ondanks dat toch een hele leuke middag gehad. Goeie gemoedelijke sfeer, mooi rustig buitengedeelte en gezellige ontvangst aan de bar.

Ik zou het nogmaals bezoeken op een zonnige middag, maar dan meer als ontspanning dan ècht voor de spanning.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan