niewagierigxx
Newbie
- 18
- 26/10/23
- 38
Ik ben van plan om vanmiddag hier langs te gaan op de mixdag, alleen zag ik dat er nog geen topic voor was aangemaakt. Is er iemand die ervaring heeft met deze sauna?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGraag horen wij hoe het op de vrijdagen is bij Javali. We zijn van plan om binnenkort eens te gaan kijken. We zijn Azzurra gewend, maar Javali is (veel) dichterbij. We lezen veel dat er weinig dames zijn op de vrijdag. Dat baart wat zorgen, omdat we vrezen voor veel 'gejaag' van de aanwezige mannen op de dame van dit stel. En dat vinden we toch wat ongemakkelijk.... Hoe zijn de ervaringen wat dat betreft???Ik ben van plan om vanmiddag hier langs te gaan op de mixdag, alleen zag ik dat er nog geen topic voor was aangemaakt. Is er iemand die ervaring heeft met deze sauna?
Vanmiddag tussen 16.00u en 17.30u voor het eerst geweest.Ik ben van plan om vanmiddag hier langs te gaan op de mixdag, alleen zag ik dat er nog geen topic voor was aangemaakt. Is er iemand die ervaring heeft met deze sauna?