Recensie Elodie, Diepenbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MagicPete

Newbie
5
08/09/23
7
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elodie-new-gfe-sexy.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Elodie langsgeweest zondagnacht en wauw... Wat een dame!
Als er perfectie bestaat dan komt zij zeer dicht in de buurt!
Bij sturen vooraf merkte ik al dat het super ging zijn! Vriendelijke antwoorden en niet de standaard reacties die je van anderen krijgt

Binnengekomen en direct een leuk en aangenaam praatje geslaan met haar en haar prachtige lach viel me al direct op! Probeerde initiatief voor kussen, maar dat wees ze (aanvankelijk) beetje af.
Daarna begonnen met pijpen en vroeg ze me vooraf of ik met of zonder wou, maar ze merkte dat ik zuiver was dus was geen probleem zonder. Hele lieve en zachte pijpbeurt gehad en daarna condoompje aan en pijpte ze nog beetje verder en zoog ze mijn ballen.
Daarna beetje glijmiddel en heerlijke seks gehad! Geen ruwe of wilde seks, maar rustige en passionele.
Begon ook beetje te ontdooien en ook nog gekust dan.
Na redelijk wat standjes te hebben gedaan, vroeg ze me of ik in haar mondje wilde klaarkomen. Dit ook gedaan (welliswaar met condoom). Pijpte me heerlijk en daarna lekker in haar mondje klaargekomen!

Achteraf nog leuk gesprekje met haar gehad inclusief vele complimentjes langs beide kanten.

Herhalings en verslavingsgevaar: immens!

Bij Elodie langsgeweest zondagnacht en wauw... Wat een dame!
Als er perfectie bestaat dan komt zij zeer dicht in de buurt!
Bij sturen vooraf merkte ik al dat het super ging zijn! Vriendelijke antwoorden en niet de standaard reacties die je van anderen krijgt

Binnengekomen en direct een leuk en aangenaam praatje geslaan met haar en haar prachtige lach viel me al direct op! Probeerde initiatief voor kussen, maar dat wees ze (aanvankelijk) beetje af.
Daarna begonnen met pijpen en vroeg ze me vooraf of ik met of zonder wou, maar ze merkte dat ik zuiver was dus was geen probleem zonder. Hele lieve en zachte pijpbeurt gehad en daarna condoompje aan en pijpte ze nog beetje verder en zoog ze mijn ballen.
Daarna beetje glijmiddel en heerlijke seks gehad! Geen ruwe of wilde seks, maar rustige en passionele.
Begon ook beetje te ontdooien en ook nog gekust dan.
Na redelijk wat standjes te hebben gedaan, vroeg ze me of ik in haar mondje wilde klaarkomen. Dit ook gedaan (welliswaar met condoom). Pijpte me heerlijk en daarna lekker in haar mondje klaargekomen!

Achteraf nog leuk gesprekje met haar gehad inclusief vele complimentjes langs beide kanten.

Herhalings en verslavingsgevaar: immens!
Hoi, mooie recensie. Ontvangt ze in de champagnebar Le Mirage?

Terug
Bovenaan Onderaan