Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Graag hadden wij eens op een zaterdagavond sauna Azzurra bezocht. Wij houden wel van wat mannen te betrekken in ons spel. Valt het daar wat mee met de opdringerigheid van mannen en het respect naar de vrouw toe? Is voor ons de eerste keer daar en geen idee aan wat we ons mogen verwachten. In sommige clubs is namelijk het respect van mannen naar de vrouw toe soms ver te zoeken. Iemand ervaringen met deze sauna? Groetjes wij xxx
 
De opdringerigheid valt echt mee in andere tenten is het veel erger en mocht er iets zijn en je meld het bij de bar worden ze ook meteen buiten gezet het is en blijft een geweldige sauna wij gaan de 17e ook weer
Hey het opdringerigheid valt echt mee enkele keer kan het voorkomen maar als je het meld bij de bar worden ze meteen buiten gezet uit eigen ervaringen kunnen we zeggen dat het in andere gelegenheden veel erger is wij komen al een paar jaar en het is mischien 1 of 2 x gebeurd
Wij gaan de 17e ook weer lekker
 
Laatst bewerkt:
Ik kom net terug van mijn aller eerste erotische sauna bezoek, en wat moest ik huilen en lachen van verdriet tegelijkertijd.

Bij binnen komst al super druk, kreeg een handdoek en bandje en baan gaan omkleden.
Eenmaal richting de douch zie je al kuddes bij een ingang van jacuzzi staan omdat er een klein beetje actie was, eenmaal in de douch word er gelijk zonder te vragen een vrouw aangeraakt en ze flipt… ik kon mijn lach al niet meer inhouden sommige mensen kennen ook echt geen manieren.
Omdat het overal super druk was ben ik maar in de stoom gaan zitten waar het nog enig sinds rustig was.
Komt er een oud hitsig stel tegen over me zitten en beginnen met elkaar te spelen dit was alles behalve geil en mijn kleine vriend zakte nog verder weg…
Hier kwamen zelf oude hitsige kerels omheen zitten en staan, komt er een dikke turk bij staan die ze recht loop aan te staren 😂
Eenmaal uit de stoom richting de douche waar een zeer knappe dame haar vriend een pijpbeurt gaf… niet een niet twee maar twintig man staan er om heen beetje te rukken.
Ik maar richting de droge sauna gelopen links was druk recht was leeg ben hier maar lekker gaan zitten om te ontspannen.
En dan zie je kerel na kerel in de sauna komen kijken.
Komt er een stelletje de sauna in loopt er 5 man achter aan en beginnen gelijk te rukken in de cabine.
Een meneer wou graag bij ze op schoot zitten en toen waren ze er gelijk klaar mee.
Ik ben na even lekker zweten gaan douche en ben weer snel richting huis gereden.
 
Ik ben daar ook 1 x geweest , nooit meer , daarzo vond ik niet echt wat voor mij . Misschien voor andere mensen wel een hele leuke tent ! ik zal daar sowieso nooit meer heengaan.
 
Waardeloos dus
Maat kijk het is voor ieder andere belevenis natuurlijk , wat voor mij of voor een andere niet leuk is is misschien voor jou of iemand anders leuk ! Ik zou zeggen alles moet men zelf een keer ervaart hebben ! Ik ben zelf een Nederlander met een migratie achtergrond die hier al 44 jaar leeft was 4 toen ik hier kwam maar sommige gedrag wat ik hier en daar zie ja keur ik absoluut niet goed , maar zoals ik zei men moet soms zelf dingen ervaren .
 
Terug
Bovenaan Onderaan