- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Nadat ik naar de doublet was geweest en nog niet verzadigd was ben ik nog naar de geleen geweest. Daar trof ik elisabeth aan wat een leuke hollandse meid. Zij gaf aan alleen maandag en vrijdag te werken en dit erbij deed. Wat een lekker wijf mooie tieten.afgesproken voor 50 euro pijpen neuken. Omdat ik al was klaargekomen wist ik dat ik mn orgasme kon uitstellen. Ze begon me te pijpen helaas wel slappe pik en condoom erom ik vind dat vaak een no go. Ik hou ervan om opgegeild te worden. Pijpen was lekker maar niet superbijzonder daarna heb ik haar doggy geneukt. En missio heb ik haar echt keihard genomen ze kreunde lekker mee niet overdreven je hoorde goed dat kets geluid omdat ik haar hard met kracht neukte. Dat kon ze blijkbaar waarderen. Kwam lekker klaar lekkerder dan bij rosie. Alleen is moeijk haar treffen en werkt weinig. Al met al een leuke spontane dame. Als ze extras doet zou helemaal top zijn.ondanks het condoom aanbrengen bij mn slappe lul zou ik wel terug gaan. Voor de rest vond ik het vandaag in de middag bij beide straten karig qua aanbod. Wou bijna weer niet gaan neuken en aan me lul trekken later. Maar de geilheid overwon het whahah.
Laatst bewerkt door een moderator: