Recensie Saskia- Deepest Secrets 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen gezelschap kan soms handig zijn, als j eerst een indruk van de dame wilt krijgen of je een +1 voor een event of zo nodig hebt. Nu moet ik zeggen ondanks dat ik Saskia een aardige vrouw vindt, waar een goed gesprek wel mee te voeren is, ik haar nimmer als +1 ergens mee naar toe zou nemen.

Alleen gezelschap kan soms handig zijn, als j eerst een indruk van de dame wilt krijgen of je een +1 voor een event of zo nodig hebt. Nu moet ik zeggen ondanks dat ik Saskia een aardige vrouw vindt, waar een goed gesprek wel mee te voeren is, ik haar nimmer als +1 ergens mee naar toe zou nemen.
Ik ook niet.
Dus, je neemt haar mee op vakantie voor een week. Je gaat samen slapen en je wordt s'ochtends wakker met een ochtend erectie. Je merkt dat zij al aan het douchen is. Je stapt uit bed, loopt naar de douche met je harde en stapt bij haar in de douche cabine....En dan gebeurt er niks......Dacht van niet om eerlijk te zijn, een vluggertje op zijn minst.

Terug
Bovenaan Onderaan