Recensie Sasha (vh Megan, Tatty, Rafaella), Zulte (vh Lokeren, Hasselt, ...) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gasly177

Stamgast
410
28/03/22
267
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/rafaella-72
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke, spontane meid, leeftijd op profiel zou best kunnen kloppen.

Foto's trokken al snel de aandacht en op app zelfs met gezicht zichtbaar.
Het is de dame van de foto's wel wat opgefraaid.
Via app contact gehad en afspraak stond snel.

Ontvangt net buiten de Ring op kamers.
Nog niet eerder hier geweest, locatie zelf is prima, discreet niet echt.

Samen de kamer op, kleren uit en bed op.
Geen opfrissing van beide kanten, ik zag wel een badkamer aanwezig.

Beetje teasen en opwarmen.
Zoenen deed ze wel, niet veel, ik merkte wel direct de rokersgeur, jammer.
Pmc was prima, paar standjes afgewerkt waarbij gehurkt cowgirl echt uitsprong!

Dertig minuten afgesproken en ook zolang binnen geweest.
Ze spreekt trouwens prima Engels voor Zuid-Amerikaanse afkomst.

Tevreden met de afspraak ondanks dat ze rookt maar op het profiel staat van niet.
Blijft maar een week en wisselt dan van locatie.

Rafaella zit intussen in Willebroek en heeft rood haar. Ze pijpt lekker, bij mij ook zc. Ze laat zich gewillig beffen en vingeren. Tongkussen is niet mogelijk, zelfs niet met het puntje van de tong. Vriendelijk meisje dat in België wil blijven en zegt een stekje in Kortrijk te hebben. Geen idee of het dus de moeite loont om haar locatie te wijzigen.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/suck-deepthroat.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb deze vorige week bezocht en is zoals ze op de foto's staat. En zoals ze zegt heeft ze graag doggy (dan komt ze volledig los).
Heeft geen al te grote borstjes maar ozo lekker en de tepeltjes staan lekker stijf. Pijpt wel met condoom die ze met haar mondje aanbrengt.

Ik verbleef enkele dagen in Oostende, maar vond geen deftige dvp. In zag de advertentie van Sasha, maar had mijn twijfels. Ze stuurde een foto van haar. Heel knappe chica. Ik heb de dag erna met haar afgesproken. Ze is colombiaans en noet braziliaans zoals op haar ad staat. Zoenen doet ze nauwelijks, maar de rest was geweldig. 1 van de beste konten die ik ben tegengekomen. Pijpen doet ze goed, maar niet diep. Massage was heerlijk en samen gedoucht. Haar engels is best ok 👌. Er zitten ook andere latinas aanbdit adres. Saray en Wendy.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sasha-509/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Deze week langs geweest bij Sasha in Zulte. Afspreken ging vlot via WhatsApp maar als ik vroeg om een foto met een balpen en potlood in de hand had zie die niet. Ik kreeg wel een andere foto maar daar was ik nie echt van overtuigd! Geen probleem, ik was in de buurt en had afgesproken dat ik haar op een moment zelf zou bekeren en dit was oke voor haar.
Eens aangekomen liet ze me binnen en meteen voor me pozeren zonder dat ik er aanleiding voor gaf. Eens goedgekeurd kreeg ik meteen een knuffel en een mini lapdans.
Aangekomen in de kamer, het financiële gedaan (waar ze niet meteen om vroeg want ze was eerst haarzelf nog wat aan het showen en over mijn broek aan het vrijen) kleertjes voor 80% af en begon meteen met een lapdans en wat droog neuken. Wees maar zeker dat deze er zin in had na alles wat ik mocht betasten en betast werd.
Condoompje erover en het standaard pijpwerk kon beginnen. Haar mondwerk was standaard maar haar strelingen en het beetje show dat ze gaf maakte het wel beter.
Dan kon ik kiezen voor misso of doggy. De missionaris gekozen omdat ik er wel wou op toezien. Kon mooi voelen hoe ze haar foefje opspande om mij wat rapper te laten komen en met succes! Want deze hield het niet lang vol!
Uiteindelijk geen probleem want ik had ook maar voor 15min betaald en deze zijn zeker volledig opgebruikt.
Verder kan ze goed haar Engels. Heeft een schoon figuur, het gezicht is niet mijn favoriet maar ik zeker niet lelijk. Lief meisje, zegt waarop het staat en draaide niet rond de pot.
Herhaling. .. misschien. Ik varieer gewoon graag.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
46.548
Leden
37.879
Nieuwste lid
DildoBraggins
Terug
Bovenaan Onderaan