Anders dan verwacht, maar juist blij verrast.
Sascha is een leuke vrouw. Ik vond het een beetje spannend, maar ze maakte dat ik me op mijn gemak voelde. Ze is lekker down to earth. En eerlijk & open.
Twee dingen waren anders dan ik had verwacht.
1) Door de foto's van Stout en Kinky dacht ik dat ze qua type een lief meisje was. Maar ik vindt haar eerder een stoere vamp. De foto's kloppen volgens mij, behalve dat haar tattoos zijn weggeretoucheerd. Ze heeft veel tattoos. Meestal ben ik daar niet zo van maar de hare zijn mooi gedaan en passen bij haar. Haar lichaam vind ik mooi. Slank en best atletisch.
2) Ik had een girl-next-door-gezicht verwacht, maar ik vond haar gezicht eerder stoer en sexy. En gewoon mooi. Mooier dan ik had verwacht.
Ik was eigenlijk vooral op haar bruine lange haar afgekomen - zulk haar is een beetje mijn persoonlijke ding. Haar haar vond ik echt prachtig!
Ik was er voor deze eerste keer maar voor een half uur. We hebben heerlijk gesext. Gewoon leuk & geil. Ze wilde me duidelijk plezieren. En dat is gelukt. Ze doet haar werk zoals zo veel mensen: niet voor plezier maar met plezier.
Behalve het sexen vindt ik het fijn om gewoon wat warmte en aandacht te krijgen - en samen wat te lachen. Zij speelt het allemaal niet; zij vind het zelf ook leuk een babbel te maken en je even 'als mens' te ontmoeten. Is dat 'girlfriend experience' of 'high class companion'? Dan scoort Sascha hiervoor bij mij een tien!
Voor sommige dingen wilt ze extra betaling. Ik maakte deze eerste keer van dit aanbod nog geen gebruik, maar het is haar gegund gezien het lage basishonorarium. Voor beffen wil ze €50 en tongzoenen €20. Pijpen, helemaal er in, kost niets extra.
Hierboven was onduidelijkheid of ze een "omgebouwde" is. Ik weet net zo zeker dat zij altijd een vrouw was en is, als dat ik altijd een man was en ben. Misschien bedoelde de reviewer dat ze wat plastische chirurgie heeft gehad. Dat weet ik niet, dat zou kunnen.
Het interieur van Stout / Mayfair is echt heel erge kitsch en bordeelesthetiek, haast grappig.
Kortom, ik ga naar Sascha terug! Ik denk even sparen en dan een uur + wat specials...