Recensie Sascha, Heist-op-den Berg (voorheen Schoten) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo iedereen, voor degene die men nog kennen,
Ik ben inderdaad te vinden in het salon van Alexandra te bekkevoort. Ik geef sensuele erotische massage's maar daarnaast bied ik nog steeds dezelfde service als voorheen! Aarzel niet om te contacteren!
mijn nummer is nog steeds actief, als u wil langskomen in het salon van bekkevoort kan u mij via mijn nummer of van het salon van Alexandra steeds contacteren!
Ik hoop jullie snel terug te zien🥰

Hoi, voor mijn verjaardag had ik graag eens met Sasha in Bekkevoort afgesproken .. echter schuwt het mij om via het salon te bellen of met een "bazin" te bellen. Kan iemand mij die rechtstreekse "nog actieve" nummer per privé bezorgen ? 😅 of Sascha zelf uiteraard :D Mijn dank is groot

Hoi, voor mijn verjaardag had ik graag eens met Sasha in Bekkevoort afgesproken .. echter schuwt het mij om via het salon te bellen of met een "bazin" te bellen. Kan iemand mij die rechtstreekse "nog actieve" nummer per privé bezorgen ? 😅 of Sascha zelf uiteraard :D Mijn dank is groot

ik denk niet dat het doorgeven van privenummers van DVP's die zijzelf niet meer gebruiken iets is waar dit forum voor dient

BTW zij leest trouwens mee misschien nog niet opgevallen dat ze een account heeft waarmee ze binnen deze rubriek al een paar keer gereageerd heeft? Wie weet doe ik wat moeilijk en vind Sascha het geen probleem en stuurt ze jouw dit in privechat en ben jij daarna een zeer gelukkig mens.

maar ze heeft al eerder gezegd dat oude klanten haar nummer nog wel kunnen gebruiken,
als ze het ok vind dat iedereen dit nr. gebruikt had ze het wel op de site gezet

maar......jij lijkt mij nu geen oude klant,
1.5 jaar op dit forum geen letter geschreven
Waarschijnlijk ook nog nooit bij een DVP gepasseerd en dus ook niet bij Sascha anders hadden we het wel gehoord toch???
Toffe gasten helpen elkaar is het niet???
Die delen hun ervaring op dit forum is het niet???
of zie ik dat verkeerd???

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan