- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9785425-sasa
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Tijdens mijn zoektocht naar oudere Chinese dames dit keer bij Sasa terecht gekomen. Mijn voorkeur voor deze dames ligt in het feit dat ze oudere mannen met ontzettend veel respect benaderen. En Sasa is hier toch wel de top.
De wijze waarop ik ontvangen werd, de hulp bij het aan- en uitkleden, het afdrogen na de douche dat kon allemaal niet beter.
Maar ik kwam voor de seks! Bij binnenkomst een heerlijke tongzoen en onmiddellijk opwrijven. Ze is de dame van de foto's + zo'n 5 kilo. Brandschoon en de 69 waarmee we begonnen was onmiddellijk een feest waarbij ze de eerste keer klaar kwam (fake? dat weet je nooit). Vervolgens het echte werk in verschillende standjes.
Het enige negatieve is de parkeerellende in het Science Park in Utrecht waar zij momenteel ontvangt.
PS Dit is een andere Sasa dan die al eerder is besproken, maar ook zij toert door heel Nederland. Vandaag Utrecht, morgen ????
De wijze waarop ik ontvangen werd, de hulp bij het aan- en uitkleden, het afdrogen na de douche dat kon allemaal niet beter.
Maar ik kwam voor de seks! Bij binnenkomst een heerlijke tongzoen en onmiddellijk opwrijven. Ze is de dame van de foto's + zo'n 5 kilo. Brandschoon en de 69 waarmee we begonnen was onmiddellijk een feest waarbij ze de eerste keer klaar kwam (fake? dat weet je nooit). Vervolgens het echte werk in verschillende standjes.
Het enige negatieve is de parkeerellende in het Science Park in Utrecht waar zij momenteel ontvangt.
PS Dit is een andere Sasa dan die al eerder is besproken, maar ook zij toert door heel Nederland. Vandaag Utrecht, morgen ????