Eens. Genoeg ervaring maar deze viel zwaar tegen. Volgens mij heten alle dames Sasa. Mede wandelaar gaf aan dat Sasa nog vrij jong is en ik kreeg een Sasa van rond de 50. Sasa's genoeg maar nu de goeie SasaDie valt tegen.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEens. Genoeg ervaring maar deze viel zwaar tegen. Volgens mij heten alle dames Sasa. Mede wandelaar gaf aan dat Sasa nog vrij jong is en ik kreeg een Sasa van rond de 50. Sasa's genoeg maar nu de goeie SasaDie valt tegen.....
Wat doen ze dan zoal bij momo..hoe ver gaan zeNee momo
Uiteraard....Ja,
als je maar betaald!
Goed om te weten. Welke is beter Sasa Herzogenrath of die van momo alsdorf, of zijn er betere alternatieven?Ja, body to body voor 80. En als je vaker gaat, dan ook neuken voor 100. Bij mij is dst zo. Suc6
Herzogenrath moet je niet veel verwachtenGoed om te weten. Welke is beter Sasa Herzogenrath of die van momo alsdorf, of zijn er betere alternatieven?
Dus toch niet? De ene zegt van wel en de andere weer niet. Lekker verwarrend allemaal. Welke kun je wel aanraden in de omgeving van aachen?Herzogenrath moet je niet veel verwachten
Max een HE.
Misschien dat het ook afhankelijk is van de dame en de sympathie die je bij haar weet op te wekken?Dus toch niet? De ene zegt van wel en de andere weer niet. Lekker verwarrend allemaal. Welke kun je wel aanraden in de omgeving van aachen?