Recensie Sarah, Relaxationz, Vlierzele 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mister S

Wandelaar
32
26/04/22
7
6
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sarah-relaxationz.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgesproken voor 45 min bdb + prostaat massage met de bazin via whatsapp. Gevraagd of er nog meer foto's beschikbaar waren en of de foto online recent is. Ik kreeg bericht terug dat ze geen extra foto's had en dat de foto recent was…

Ik had beter moeten weten…

Aangekomen 15 min in de kamer staan wachten. Sarah is veel dikker dan er staat beschreven. De massage was pover en adem rook niet fris… prostaat massage was best oké. 20 massage gehad en buiten…..

0 herhalingsgevaar… Relaxtionz al iets te vaak kansen gegeven. Te duur, geen kwaliteit, maken tijd niet vol en aanbod is zwak.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sarah-relaxationz.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben vandaag op instinct eens naar RelaxationZ in Vlierzele getrokken. Normaal ging ik altijd naar Emily in Lummen om te wandelen maar nu wou ik iets dichter bij huis.

Bij ontvangst gekozen voor een uurtje all-in, de 3 beschikbare dames gezien en gekozen voor Sarah aangezien zij meest mijn type leek.

Aangezien dit mn eerste keer is in een all-in formule was ik redelijk nerveus. Sarah stelde zich voor, sprak goed nederlands maar komt oorspronkelijk uit Nice in Frankrijk, heb dus redelijk veel in het frans gebabbeld met haar.

Om te beginnen nam ik een korte douche (had mij thuis al gedouched) en maakten we kort kennis, meteen met knuffels, kussen, betasten enzovoort. Zeer lekker getease dus

Vervolgens mocht ik neerliggen op de buik en deed zij een intieme maar toch stevige massage, na een 20 minuutjes omdraaien om vervolgens de voorkant te doen waarna het echte werk begon.

Ze genoot zichtbaar van haar wrijven, in haar (stevige doch sappige) borsten knijpen en likken/kussen en verlegde de aandacht vervolgens naar mn penis. Deze trok ze kort af terwijl ze haar kutje naar mijn richting schoof en ik haar lekker kon vingeren, ze was al redelijk nat

vervolgens korte pijpbeurt zonder condoom om hem wat rechter te krijgen, waarna het condoom erop ging en ze met veel geluid pijpte, voor mij was dit wel een pluspunt. Dit ging zo'n 10 minuutjes waarna ze mij begon te bereiden in reverse cowgirl.

Nu moet ik wel eerlijk toegeven, ik lag op van de stress daar ik niet veel ervaring heb en dus was het intieme redelijk moeilijk. Ze probeerde wel haar best, met meerdere standjes, dirty talk en aanmoedigingen, maar mn hoofd wou niet mee.
Waarna ik wel aangaf dat zij mocht klaarkomen, en ik dit vervolgens tot 3x deed met onder andere mn vingers en te beffen. Ze apprecieerde dit ook enorm aangezien niet veel klanten aan haar noden dachten, legde ze me uit.

Vervolgens nog wat geknuffeld, en dan de douche in, waarbij we mekaar goed opzeepten en ze nog een beetje aan mn penis trok en ik haar nog wat vingerde.

Tot slot ben ik met veel zoenen en complimentjes vertrokken, 150 euro armer maar wel een ervaring rijker. Hier zien ze me zeker nog terug.

Wanneer Sarah binnenkomt word ik altijd uitgebreid gezoend en geknuffeld. Vooraleer ze met de massage begint pijpt ze mij zonder condoom. Tijdens de massage mag ik haar vingeren en beffen, om mij dan om te draaien waarna.ze mij neukt met condoom in allerlei strandjes.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik haar foto op RL zag, wilde ik haar meteen ontmoeten. Vandaag stuurde ik een WhatsApp-bericht en kon ik snel een afspraak maken – alles verliep heel vlot.

Je kunt discreet parkeren achter het gebouw, en de ingang is net om de hoek. Binnen werd ik vriendelijk ontvangen door de medewerker, die me koffie aanbood. Voor wat extra privacy mocht ik even wachten in een kamer aan de linkerkant. De discretie is duidelijk goed geregeld.

Daarna mocht ik naar de kamer van Sarah. Ze was nog niet aanwezig, dus ik begon alvast te douchen. Terwijl ik bezig was, kwam Sarah binnen. Sexy. Als je van grote borsten houdt, maak zeker een afspraak.

Zij kan voldoende Nederlands praten. Communicatie was goed.

Ik ben op mijn buik gaan liggen. Zij masseerde mij met warm olie. Dit is ook een pluspunt. Zij begon mijn rug enz masseren met haar bloot lichaam. Een echte b2b. Teasing was heel goed. Ongeveer na 20min mocht ik draaien en masseerde mijn voorkant met haar blote lichaam. Meeste masseuzen doen deze ook niet, dus dit ook een pluspunt.

Ik had vriendelijk gevraagd of ik mocht aanraken zij zei natuurlijk ik ben dol op. Was heel erotisch. Deed russisch, daarna vol tongzoenen terwij zij glijd op mijn lichaam. Zij kan goed kussen.

Mijn pik werd hard natuurlijk en ging pzc zo een minuutje of 5.
Zij nam de condoom maar ik zei nee ik cum heel snel lol :D en we zijn voort met hevig te kussen enz. Terwijl wij kusten nam ik haar naast mij en begon haar te vingeren. Ze begon te kreunen, en later haar gekreun werd harder en harder zij squirtte en tegelijkertijd ben ik ook klaargekomen op haar llchaam :D

Zij doet deze job heel graag. Dit is duidelijk.

Achteraf zijn wij samen gedouched.

Was zalig. Zeker herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan