Recensie Sarah milf Linnéstraat 124 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Day Walker

Wandelaar
58
29/12/22
32
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag Sarah voor de eerste keer bezocht, knappe slanke dame, half Belgische half Italiaanse zei ze me. Afgerekend en samen op bed gaan liggen, begon eerst wat te knuffelen daarna lekker pijpen terwijl ik haar lekkere poesje aan het vingeren was, ze werd snel kletsnat en kreunen. Ik mocht ook aan haar tepels zuigen wel rustig zei ze. Daarna vroeg ze welk standje ik wou beginnen ik zei missionaris, eerst goed geneukt daarna in doggy lekker afgewerkt. Met de spiegels lekker geil en genieten. Ze gaf mij erna ook haar kaartje met haar gsm nummer. Ze werkt van maandag tem vrijdag. Van ongeveer 10uur tot 17uur. Haar buurvrouw rechts was ook de moeite maar was juist bezet. Next time ook eens uitproberen... 😁
 
Sarah werkt al lang in de buurt daar. 20 jaar geleden zat ze al in de Plantenstraat op het nummer 114. Dan is ze lange tijd in Brussel afwezig geweest tot ze in de Lin néstraat ergens rond nummer 50 terug opdook. Ik ben destijds regelmatig bij haar op bezoek geweest. Het is wel een knappe madam die ook nederlands spreekt, maar haar zweetgeur en het feit dat ze nogal hard aan jouw jongeheer trekt, heeft me doen besluiten om haar niet meer te bezoeken.
 
Heb niks van zweet geur ondervonden hoor, en ben gisteren voor de tweede keer langs geweest deze week na bericht gestuurd te hebben. Gisteren heeft ze mij nog een beter service gegeven, eerst wat teasen en knuffelen, kusjes geven, mijn jonge heer rustig masseren en mee spelen, daarna begon ze mij rechtstaand te pijpen pffff. Ze stond heet, heeft erna op bed gaan zitten en mij verder gepijpt lekker diep, daarna kom op bed liggen zei ze, kwam ze op mij zitten en bood ze mij haar borsten aan om die lekker te verwennen, lekkere stijve tepels hmmm, ik mocht deze keer harder op zuigen! Daarna draaide ze zich om en begon mij heerlijk diep te pijpen terwijl ik haar clitje lekker mocht verwennen, ze bleef kreunen. Na een tijdje heeft ze reverse cowgirl en begon ze mij te berijden lekker traag afwisselend met wild op en neer, tot ik het rubbertje vol schoot. Erna nog wat knuffels na opkuis en heeft ze mij nog foto's laten zien op haar gsm van haar Stafford. Was lekker, volgende keer wordt het nog beter zei ze, ben benieuwd... 😋
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan