Amnesiac2770
Wandelaar
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekkere-bbw-neuken_8504304
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag voor het eerst afgesproken bij een dame thuis. De keuze viel op Sarah in Hilversum. Contact gezocht via Sexjobs en de afspraak was snel gemaakt.
Sarah is een BBW met halflang donkerblond haar. Een BBW op zijn tijd vind ik lekker, dus hop met de auto naar Hilversum. Sarah ontvangt in een nette flat in Hilversum. Alles ziet er netjes uit. Pluspunt was voor mij het (tong)zoenen en hygiëne.
Conclusie voor mij is dat het afspraakje voldoende was maar wel duur voor € 100. Misschien nog een keer proberen met condoom dan kost een half uur € 70. Al met al schuilt voor mij hier geen extreem herhalingsgevaar.
Op een ander forum las ik dat ze al eerder ontving onder de naam Suus (Hilversum/Bilthoven).
Sarah is een BBW met halflang donkerblond haar. Een BBW op zijn tijd vind ik lekker, dus hop met de auto naar Hilversum. Sarah ontvangt in een nette flat in Hilversum. Alles ziet er netjes uit. Pluspunt was voor mij het (tong)zoenen en hygiëne.
Conclusie voor mij is dat het afspraakje voldoende was maar wel duur voor € 100. Misschien nog een keer proberen met condoom dan kost een half uur € 70. Al met al schuilt voor mij hier geen extreem herhalingsgevaar.
Op een ander forum las ik dat ze al eerder ontving onder de naam Suus (Hilversum/Bilthoven).