Recensie Sarah (Gre), Duisburg, Vulkanstraße Eros 26 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet waar over jij het hebt . Ik beledig jou ook niet dus a.u.b. jij mij ook niet. Als jullie mij niet geloven vraag toch na bij andere meiden in Eros dan zul je zien wat ze zeggen. En ik ga hier niet meer op in.
Vreemde suggestie. Je gaat toch niet aan de collega's van Sarah vragen welke diensten zij aanbiedt? Als ik dat wil weten, vraag ik het direct aan haar. De logica ontbreekt hier, althans voor mij.

Laatst bewerkt:
Vreemde suggestie.

Sterker nog: Dwaze suggestie.

Stel je voor: Je spreekt een andere dame aan op de mogelijke aanbieding van een collega-dame. Die belt meteen de security. En wat dan gebeurt kun je raden.

Die dames spreken elkaar en wisselen kwalijke info over wandelaars uit, bovendien roddelen ze graag, want ze hebben tijd genoeg, hun geduld raakt op door het gebrek aan inkomsten, ze lijken gefrustreerd te raken. Dit gebeurt in alle huizen aan de Vulkaan.

Je kunt je afvragen of het wel in orde is met de verstandelijke vermogens van iemand die voorstelt andere dames te vragen over mogelijk neuken zonder condoom van een collega.

Je kunt je afvragen of het wel in orde is met de verstandelijke vermogens van iemand die voorstelt andere dames te vragen over mogelijk neuken zonder condoom van een collega.
Mee eens. Dat kun je je afvragen. Over het antwoord hoef ik in ieder geval niet lang na te denken.
Nogmaals, het zou niet in mij opkomen. Bovendien is het strafbaar in Duitsland.
Maar stel dat er collega's zouden zijn die de vraag wél positief beantwoorden.
Wat hebben we daar dan aan, als de dame in kwestie het zelf niet wil?
Ga je dan terug naar Sarah en zeg je: "Je buurvrouw zegt dat je xyz doet"?

Dit slaat helemaal nergens op. Kwalijk is het wel.

Terug
Bovenaan Onderaan