- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-and-attractive-blonde.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Al een tijdje op de radar, vandaag gaan testen
De foto's kloppen. Een Roemeense die in Spanje woont en in België werkt.
Spreekt goed Spaans, basic Engels
Stevige volle tieten, geholpen door een wonderdokter maar erg mooi gedaan. Je mag er flink mee aan de slag zo je wil
Lekkere volle billen, trampstamp op onderrug. De festiviteiten begonnen met pijpen zc. Erg zacht maar ze bleef bezig aan een mooi tempo. Ik kreeg het al snel moeilijk.
Daarna missio en gekomen, gelikt en zij gekomen. Eerst roerloos maar ze werd losser naarmate ik likte en ik proefdeook haar sapjes doch niet overvloedig. Tot ze ineens uit het niet bijna klaarkwam.
Dan zij bovenop cowgirl en omgewisseld naar doggie en nogmaals rubbertje gevuld.
En dit alles op een goed halfuur
Goeie service, vriendelijke vrouw. Voor herhaling vatbaar.
De foto's kloppen. Een Roemeense die in Spanje woont en in België werkt.
Spreekt goed Spaans, basic Engels
Stevige volle tieten, geholpen door een wonderdokter maar erg mooi gedaan. Je mag er flink mee aan de slag zo je wil
Lekkere volle billen, trampstamp op onderrug. De festiviteiten begonnen met pijpen zc. Erg zacht maar ze bleef bezig aan een mooi tempo. Ik kreeg het al snel moeilijk.
Daarna missio en gekomen, gelikt en zij gekomen. Eerst roerloos maar ze werd losser naarmate ik likte en ik proefdeook haar sapjes doch niet overvloedig. Tot ze ineens uit het niet bijna klaarkwam.
Dan zij bovenop cowgirl en omgewisseld naar doggie en nogmaals rubbertje gevuld.
En dit alles op een goed halfuur
Goeie service, vriendelijke vrouw. Voor herhaling vatbaar.
Sexy and attractive blonde
I am sexy, sensual and I am sure that I can offer you a moment that you will never forget. I am a attractive, intelligent girl who loves
www.redlights.be