• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Sarah, Amsterdam (vh Almere) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

the.gentleman

Wandelaar
35
18/09/23
41
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7073046-sarah
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben recent nog langs geweest bij deze dame en het is wel de dame van de foto's

Ik heb nog nooit zo'n kont gezien! Hoewel ik een billen man ben, twijfel ik nu of ik dat mooi vind ja of nee. HET IS GROOT. Als dat je ding is zul je niet teleurgesteld zijn dat kan ik je garanderen.
Verder een lieve dame, werkt goed mee en komt intellectueel over.

De locatie vind ik zelf wat minder, die is wat lastig te bereiken en kan een dealbreaker zijn voor velen inclusief mezelf.

Is het voor herhaling vatbaar? Voor deze prijs sla ik het over. Er zijn genoeg leuke(re) dames die veel minder vragen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7073046-sarah
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recensie Sarah
Plaats: Almere

Hier een tijd terug langs geweest en toen vergeten een Recensie te plaatsen. Ontvangt op een fijne, ruime plek. Leuk koppie(wel iets gedaan aan haar lippen, maar het ziet er niet te onnatuurlijk uit) Slank lichaam, enorme bolle BBL-butt. Het mooi is bij haar dat haar huid gaaf en zacht is, zonder cellulitis etc, best opmerkelijk.

Dus qua uiterlijk zit het voor de ultrabillenmannen wel snor.

Bij een astronomische prijs van 500 euro per uur verwachtte ik een wel een uitzonderlijke service. Dat was niet het geval. Kussen doet ze niet graag(kan ook mijn adem zijn geweest, maar andere dames deden het wel en met overgave), erg sensueel was het niet, had ook de neiging veel van de kleding aan te laten, wat n beetje kil aandeed. Het viel toch een beetje tegen, meer iets om een keer in je leven meegemaakt te hebben misschien, maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Ik snap de lyrische reacties op kinky ook niet zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan