Iemand van jullie reeds ervaring met Sara? Vraagt 400€ voor 2/3 uurtjes.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas al aan het zoeken of er een thread van haar was. Ze is niet Nederlands zoals ze doet vermoeden (tenminste, dat bedoel ik niet verkeerd), maar Marokkaans. Ze spreekt wel vloeiend Nederlands, naar eigen zeggen hier opgegroeid. Ik heb met haar wel een wijntje te veel op, maar my god, wat een lekkerding. Ze deed alles veilig (vond ik wel ff balen, zeker het pijpen), maar zoende heerlijk, seks was voor mijn idee echt echt en heb uiteindelijk twee uur + met haar doorgebracht voor 350! Aanrader!Iemand van jullie reeds ervaring met Sara? Vraagt 400€ voor 2/3 uurtjes.
Hang me trouwens niet aan mijn woorden op, want dit is al wel ruim twee maanden geleden en je weet nooit wat er in de tussentijd met die meiden gebeurt!Was al aan het zoeken of er een thread van haar was. Ze is niet Nederlands zoals ze doet vermoeden (tenminste, dat bedoel ik niet verkeerd), maar Marokkaans. Ze spreekt wel vloeiend Nederlands, naar eigen zeggen hier opgegroeid. Ik heb met haar wel een wijntje te veel op, maar my god, wat een lekkerding. Ze deed alles veilig (vond ik wel ff balen, zeker het pijpen), maar zoende heerlijk, seks was voor mijn idee echt echt en heb uiteindelijk twee uur + met haar doorgebracht voor 350! Aanrader!
Yep, dezelfde dame dit.
@Fantasy80 Ik ben al 3 weken met haar aan het appen en heb al een paar keer het gevoel gehad dat ik haar kwijt was. Maar toch reageerde ze op een gegeven moment weer. Het is nog niet tot een concrete afspraak gekomen (deels door mijn agenda, deels door haar agenda en andere perikelen), maar ik hoop dat het volgende week gaat gebeuren. Lang verhaal kort: blijf geduld houden!
en @Fantasy80 , hoe was je date?