- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ik had de blonde (gekleurd) slanke meid reeds in de dag gespot. Ik zag haar gisterenavond staan, ze had een visnet pakje aan en gekruiste tepelklevers. Na een kort praatje toch de poging gewaagd, alhoewel het duidelijk was dat haar Engels zeer beperkt was. Met de lift naar boven, kosten afgerekend nam ze plaats op het bed. Ik legde mij op het bed en ze had haar outfit nog steeds aan. Ze nam mijn jongeheer vast en begon er wat draaibewegingen mee te doen, ik dacht wat voor een techniek is dat nu weer. In ieder geval mijn jongeheer vond het niet leuk en ik gaf haar aan dat ze wat op en neer moest bewegen met haar hand. Eventjes lukte het om toch weer om te schakelen naar die draaibewegingen. Ik vroeg haar om even te stoppen en zich te ontkleden. Haar reactie : "service extra, extra pay". Verontwaardigd reageerde ik dat dit geen extra service is maar dat naakt bij het basispakket hoort! "No bebe service extra, extra pay". Ik ben kalm gebleven, heb mij aangekleed en vertrokken. 50€ in de vuilbak gesmeten. Lang geleden dat ik dit nog eens heb meegemaakt. En dan maar klagen dat de zaken slecht gaan.