Recensie Sara, Schiedam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joop.002

Wandelaar
31
12/07/24
31
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4474063-sara
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was na een loodgieter klus in maasluis weer eens zeer geil dus zat een geschikt zaaddumpje te zoeken. Eerder vanavond uiteindelijk dit geile hoertje bezocht. Was zelf zeer geil en stuitte op dit meisje op Kinky in Schiedam. Haar slanke/strakke lichaam trokken mij in combinatie met haar blauw geverfde haren.

Volgens haar advertentie kun je der voor 80 eur / 30 min nemen en is nzc mogelijk voor +100. Had wel zin in een strakke kutje aan me lul dus een poging gewaagd. Appcontact ging heel soepel in engels en steeds binnen paar sekonde reactie. Weet niet of er een booker achter zit maar niks van gemerkt. Bij aankomst kon ik gelijk naar binnen en deed het meisje van de foto's open. Helemaal zoals verwacht. Jong, slank, strak en blauw geverfd haar. Ook prima Engels. Ik zou der tussen de 25 en max 30 schatten. later pas zag ik dat der advertentie 35 zegt. Zou best kunnen, maar ziet er in ieder geval jong uit.

Enfin, appartement waar ze ontvangt is klein en rommelig. Klein afwerk kamertje om te neuken. Afvalemmertje met flink wat tissues erin, dus vast een drukke avond. Maar verder prima. Geen last van niemand.

Had over app gevraagd naar 30 min ze wilde 80. Voor nzc wilde ze 100 meer. Beetje hale en trekken en uiteindelijk ging ze akkoord voor 130 voor nzc inbegrepen 30 min. Fantastische deal lijk mij.

Gelijk op der bed gaan liggen en haar pijpwerk was prima. Combinatie van trekken en pijpen was goed. Voorvocht spuugt ze wel steeds uit in een servetje maar vond dat niet storend. Deed ook best wel wat afstandelijk verder maar gezien ik 2x der leeftijd zal zijn neem ik der dat niet kwalijk.

Nadat ik goed hard en nat was tijd voor neuken. Ze stelde 'normal' (missio) voor en dus ging ze netjes op der ruggetje en heb ik m lekker zonder rubber naar binnen geduwd. En man wat is der kut lekker strak. Tijdens het neuken was ze wel erg wild met der heupen op en neer aan het bewegen en en met der hand up mn rug een beetje dwingend bezig om mij door te laten pompen. Ik had best wel wat biertjes op dus dat was mij een beetje te heftig. Haar aangegeven om rustig op der ruggetje te blijven liggen, dat deed ze braaf waarna ik op mijn eigen tempo flink op der in kon beuken.

In haar strakke kut hield ik het niet lang vol en binnen mum van tijd heb ik een flinke lading zaad lekker in der sperma grotje naar binnen geblazen.

Sara was echt een prima zaaddumpje voor de prijs. Zou zeker graag terug gaan.
Na afloop veegde ze haar kut af met tissues en deed ze meteen weer haar setje aan. Leek me eerst ietwat onhygienisch maar toen ik haar neukte heb ik geen rotzooi van een ander gevoeld (was vrij droog) en in het algemeen kwam ze heel schoon over. Dus denk dat ze tussen dates door der kut gewoon goed wast.

Wat mij betreft een betaalbare aanrader waar heel wat mannen nog hun ding in kunnen doen dus doe er je voordeel mee

Terug
Bovenaan Onderaan