Zie mijn reactie op Flandrien zijn bericht.
Ieder zijn beleving natuurlijk, en het is nu eenmaal de bedoeling hier op Girlsreview om deze hier neer te pennen.
Dat Sara in aantal de meest negatieve reviews heeft van al de meisjes die hier in het
skw werkzaam zijn, heeft ze totaal aan haar manier van omgaan met klanten te bedanken.
Ik was in haar beginjaren wel regelmatige klant bij haar , maar de laatste keren dat ik haar bezocht was het echt niet goed.
Dit is wat ik over haar geschreven had:
-Sara bezoek ik na enkele mindere ervaringen niet meer, heeft teveel kapsones en de laatste keren was het bijna bandwerk, weinig fantasie en veel te commercieel.
Populair, ga ik me misschien niet maken met deze post. Maar wou het hier toch wel even kwijt.
-Voor de service dat ik gekregen had, heb ik toen veel te veel betaald. 250€ en na minder als een uur stond ik al terug op straat.
Maar het is vooral haar 'het kan me niet schelen attitude', gebrek aan creativiteit en puur commerciële handelingen die echt niet ok waren.
Gewoon bandwerk en totaal respectloos als je iets ter sprake brengt.
Ik bezoek zeer regelmatig meisjes hier in het
skw en heb altijd met veel respect mijn belevingen positief of negatief neergepend, ook uit vrije wil en ook wetende dat ik er nooit iets mee zou winnen. Zoals de meeste wandelaars hier.
Achteraf heb ik van Sara een tirade van uitscheldingen etc. via WhatsApp ontvangen, na mijn berichtje dat ik het toch niet zo ''ok'' vond hoe ik de laatste keren was ontvangen.
Toen heb ik pas gemerkt wie ze echt was.
Maar ja, zoals ik het hier net schreef, ''ieder zijn beleving natuurlijk''
Er zijn hier genoeg hardwerkende dames die wel respectvol hun klanten ontvangen.
En dat zijn de dames die hoofdzakelijk wel goede reviews krijgen van hun klanten.