• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Sara, Privéhuis Desiree 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EddieLove

Newbie
6
20/01/24
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://desireeprive.nl/model/sara/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week bij Sara geweest. Erg mooi - en/maar dat weet ze. Niet zoenen, niet aan haar haar zitten, pas op voor de piercing etc.
Ik vind dat persoonlijk wel afdoen aan de ervaring, je wordt toch steeds even uit de droom gehaald. Maar als je dat niet erg vindt, ga ervoor! Ze is bloedmooi, en professioneel. Drie sterren om wat ze niet doet, maar wát ze doet is erg goed.
 
Vorige week bij Sara geweest. Erg mooi - en/maar dat weet ze. Niet zoenen, niet aan haar haar zitten, pas op voor de piercing etc.
Ik vind dat persoonlijk wel afdoen aan de ervaring, je wordt toch steeds even uit de droom gehaald. Maar als je dat niet erg vindt, ga ervoor! Ze is bloedmooi, en professioneel. Drie sterren om wat ze niet doet, maar wát ze doet is erg goed.
Heel herkenbaar, ze wil eigenlijk dat je haar nergens aanraakt. Ik heb dat niet snel, maar heb het totaal niet naar mijn zin gehad, ondanks dat ze wel heel mooi is.
 
Heel herkenbaar, ze wil eigenlijk dat je haar nergens aanraakt. Ik heb dat niet snel, maar heb het totaal niet naar mijn zin gehad, ondanks dat ze wel heel mooi is.
Dan moet ze eigenlijk maar virtuele sex aanbieden!
Kan ze haar mooie lijf showen... zonder dat ook maar iemand haar aanraakt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan