Recensie Sara, Hasselt 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sara-3289/
Totale kosten (in euro)
160
Tijdje geleden Sarah bezocht. Kon snel langskomen. Discrete locatie met winkelketens in de buurt waar je makkelijk kan parkeren. Ik vind Sarah een hele mooie vrouw, niet in het minst haar gezicht (ze heeft wat vreemd bloed); totaal niet wat ik had verwacht. Ik was dus aangenaam verrast. Ze ontvang je in mooie lingerie. Ze babbelt ook best aangenaam of doet toch haar best om een deftig en best persoonlijk gesprek aan te knopen. Dan opfrissen in badkamer. Massage gehad en die was wel OK, maar mocht wat steviger (kan zij niet weten, ik moet dat dan maar aangeven in 't vervolg hé). Muziek was wel niet geweldig (een heel CD van Celine Dion %D). Massage wordt afgesloten als je je mag omdraaien en ze je begint te pijpen zc. Ik was een beetje ingedommeld en zag dat ze intussen naakt was... heel mooi lichaam imo. Grote mooie, stevige borsten en een ietwat grotere sappige kont. Echt knap; hoop dat ze er niet onzeker over is, want we zien dat graag hé? %D Dan op bed waar ze kwam tongzoenen terwijl ze mij aftrok, nog wat pijpen en dan kwam ze bovenop mij zitten. Lekker. Terwijl ook tongzoenen, en likken en kussen. Was echt goed. Enige wat mij stoorde was, dat ze soms "oh schatje" zei terwijl ze mij bereed. Ben ik geen fan ben. Maakt het in mijn ogen onnodig fake. Ik weet dat ik voor uw diensten betaal dus ja, laat dat gewoon ff achterwege %D wellicht doen sommige dames dat omdat andere mannen dat wel leuk vinden. Boeien. Klaargekomen in condoom toen ze vanboven zat (enige standje want kon het niet lang volhouden) en nagebabbeld. Ik denk dat ik nog eens terugga, maar weet nog niet zeker.

Herkenbaar, maar het 'oh schatje' vind ik zelf wel prima. Haar vreemd bloed is juist erg sexy. Als je in haar oogjes kijkt smelt je spontaan. En geloof me, Sara is niet onzeker over haar zelf. Staat stevig in haar schoenen (gelukkig niet letterlijk😂)Haar lekkere kont vind ik wel top. Zal ze niet onzeker over zijn denk ik. Rest van jouw recensie klopt. 9/10 vind ik👍🏻

Misschien haar naam in deze reviews naar 'Sara', zonder H. 😀 onlangs bij haar geweest en inderdaad een super toppertje! Lief, vriendelijk, passioneel, zeer goed in wat ze doet. Ik wandel al vele jaren maar zij is mijn allerbeste ervaring. Herhalingsgevaar, zonder twijfel: ja 😃 ze weet hoe ze moet omgaan met een 'spuitgastje' 😉

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Op aanraden van een medewandelaar afgelopen vrijdag Sara bezocht.
Inderdaad een knappe halfbloed vrouw met mooie groene ogen. Nette ontvangstlocatie ook.
Begonnen met een massage waar ze de spanning langzaam opbouwt, daarna op bed de sessie afgemaakt.
Ze weet hoe ze een man kan verwennen en heeft er zelf ook plezier in.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Deze week een bezoekje gebracht aan Sara. Afspreken ging heel vlot en daarna krijg je nog heel duidelijke instructies hoe het privé-appartement te bereiken. Ze staat al klaar aan de deur, dus je loopt aan de drukke steenweg niet te lang in het zicht. Ze kwam opendoen in een sexy jurkje waar ik aan de zijkant al een glimp kon opvangen van haar prachtige borsten. Is zuiders type, niet superslank maar wel een mooi lichaam wat mij betreft en een knap gezicht. Eerst begint ze met een lange massage (rug). Doet ze heel goed en op een bepaald moment was het dan tijd om me om te draaien waarna ze direct begon met pzc. Hierbij kijkt ze je geil aan en vergeet ze ook de ballen niet (had ze dan ook speciaal gladgeschoren 😜). Niet veel later zetten we het spel verder op het bed naast de massagetafel en neukten we in verschillende standjes. Het ging er vrij passioneel aan toe vond ik, je hebt echt een GFE gevoel met haar. Ik was wat moe en dan duurt het wat langer om tot een orgasme te komen. Maakte ze geen probleem van , ook niet op de momenten dat ik stevig doorpompte toen ik haar langs achter nam. Als ik haar moet geloven kwam ze ook klaar, maar dat moet je natuurlijk altijd met een serieuze korrel zout nemen bij een DVP. Haar poes was wel goed nat en ze gebruikt geen glijmiddel. Kortom, geile, knappe dame, voor herhaling vatbaar.

In haar ad schrijft ze honderd keer, GEEN BERICHTEN. Waar denk je dat whatsapp onder valt ?
?????
Misschien moet je zelf eerst de ad eens lezen voordat je iets roept.
Onderstaande staat toch al langer in haar ad.

Ik werk enkel en alleen op afspraak, je kan mij ook een berichtje sturen (ook via whats app) met de gewenste tijd, datum. Antwoorden doe ik zo snel mogelijk MAAR ik ben geen chatservice!!

In haar ad schrijft ze honderd keer, GEEN BERICHTEN. Waar denk je dat whatsapp onder valt ?
Niet zeuren over taalgebruik. Ik interpreteer Geen berichten als geen SMS- berichten en dat klopt meestal. Zij is overigens geen chatservice. Dat is enige wat zij wil zeggen. Ik kom er al een tijdje. Op WA is ze kort, maar als je daar bent is het compleet het tegenovergestelde. Up to you om dat te accepteren of niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan