- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/sara-3289/
- Totale kosten (in euro)
- 160
Tijdje geleden Sarah bezocht. Kon snel langskomen. Discrete locatie met winkelketens in de buurt waar je makkelijk kan parkeren. Ik vind Sarah een hele mooie vrouw, niet in het minst haar gezicht (ze heeft wat vreemd bloed); totaal niet wat ik had verwacht. Ik was dus aangenaam verrast. Ze ontvang je in mooie lingerie. Ze babbelt ook best aangenaam of doet toch haar best om een deftig en best persoonlijk gesprek aan te knopen. Dan opfrissen in badkamer. Massage gehad en die was wel OK, maar mocht wat steviger (kan zij niet weten, ik moet dat dan maar aangeven in 't vervolg hé). Muziek was wel niet geweldig (een heel CD van Celine Dion %D). Massage wordt afgesloten als je je mag omdraaien en ze je begint te pijpen zc. Ik was een beetje ingedommeld en zag dat ze intussen naakt was... heel mooi lichaam imo. Grote mooie, stevige borsten en een ietwat grotere sappige kont. Echt knap; hoop dat ze er niet onzeker over is, want we zien dat graag hé? %D Dan op bed waar ze kwam tongzoenen terwijl ze mij aftrok, nog wat pijpen en dan kwam ze bovenop mij zitten. Lekker. Terwijl ook tongzoenen, en likken en kussen. Was echt goed. Enige wat mij stoorde was, dat ze soms "oh schatje" zei terwijl ze mij bereed. Ben ik geen fan ben. Maakt het in mijn ogen onnodig fake. Ik weet dat ik voor uw diensten betaal dus ja, laat dat gewoon ff achterwege %D wellicht doen sommige dames dat omdat andere mannen dat wel leuk vinden. Boeien. Klaargekomen in condoom toen ze vanboven zat (enige standje want kon het niet lang volhouden) en nagebabbeld. Ik denk dat ik nog eens terugga, maar weet nog niet zeker.