- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sexy-sara.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Sara adverteert in Haaltert maar ontvangt eigenlijk in motel e40 te Wetteren. Lang getwijfeld of het de moeite waard zou zijn maar achteraf bekeken was dit mijn geilste betaalde date ooit! Mijn grootste spijt was dat ik slechts geopteerd had voor een vluggertje, en niet voor een halfuur of een uur. Ik had 100% een GFE gevoel, en dat voor slechts 60 euro! Het was niet het typische "you can put your clothes there" en dan meteen een rubber over je slappe lul. Sara wond me eerst lekker op door voluit te tongzoenen en te strelen terwijl zij ons beide uitkleedde. Mijn lul stond meteen stokstijf! In de plaats van daarna meteen op het bed te gaan liggen besloot ze om mij ter plekke op haar knietjes deepthroat te pijpen zonder condoom. Na een 10 tal minuutjes zijn we aan het "echte" werk begonnen. Eerst zij on top - ze reed er bijna mijn lul af, wat lekker! Daarna zijn we overgeschakeld op doggy waarbij ik heel hard mocht doorstoten en zelfs af en toe eens een goeie klets op de billen mocht geven. Een pluspunt: Sara is een Italiaanse maar spreekt vrij goed Nederlands. Zeker en vast herhalingsgevaar! (Ik zou weeral willen gaan )
Laatst bewerkt: