Voormalig lid 3409
Wandelaar
Kent iemand deze mooie dames? Ik zou ze graag willen bezoeken. https://www.massagepraktijkdiversity.nl/
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDurf je iets meer te vertellen? Heeft ze een zware stem (afknapper voor mij) en was ze naakt? Heb je nog iets met haar penis gedaan of heeft ze die niet meer?Ik heb ooit Sara wel eens bezocht, ook toen wilde ze een tikkie sturen van 0,01. Ik weigerde beleefd en dat vond ze verder geen probleem. Een aardige meid/trans die haar best doet. Ze pijpte heerlijk en slikte zowaar alles door ook. Was voor mij de eerste keer met een trans en geen herhalingsgevaar voor mij, is gewoon niet mijn ding. Maar als je een leuke shemale zoekt, niks mis met Sara. Ze ontvangt in een anonieme buurt, gratis parkeren en een schone flat. Haar partner ken ik verder niet.
Was er ook sprake van een massage en was die een beetje goed want daar adverteren ze mee.Nou, zij is best vrouwelijk en van onder best mannelijk. Zoals gezegd, niet mijn ding, dus ik heb weinig met haar apparaat gespeeld.