Wie kent deze dame. Ziet er heerlijk https://www.kinky.nl/advertenties/5909682-sara-durán#overview
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb onlangs geprobeerd contact op te nemen via Whatsapp met een vers nummer dat nergens anders voor gebruikt is. Na een uur geen reactie maar wel gebeld door een totaal ander nummer uit de VS.
Eerste keer dat ik een dvp benader dus heb er geen ervaring mee, maar is wel heel verdacht vind ik
Top Fredje. Maar als je jong bent en dikke mercedes rijdt kan dat hahaha
Niks betaald via grindr?
Nee hoor. Je betaalt er alleen voor, als je wat uitgebreidere opties in de App wil. Contact leggen is onbeperkt. Om Grindr gratis te houden, wordt je soms onderbroken voor een advertentie.Zal eens kijken op grindr, zal wel abonnement verplicht zijn als je contact wilt leggen
Whatsappfoto toont vliegveld….. even weg dus
Ik heb mij ook geforceerd om die troep app te installeren om te jagen op shemales, is idd niet makkelijk om ze te vangen maar je hebt geluk gehad met deze want "madam" vraagt serieuze prijzen merk ik op.. de meeste adverteren toch voor € op grindr.Lol, ze weten niets van mijn auto's of andere dingen hoor.
Ik stuur via Grindr een gezichtfoto, lichaamsfoto en dickpic. Ik ben echt niet perse knap, normaal gebouwd en heb geen enorme lul. Ik ben wel heel verzorgd en weet meestal wel wat ik moet zeggen.
En geloof me, meer dan de helft wijst me gewoon af…
Via Grindr betaal ik geen cent.
hoe is haar Engels eigenlijk. Merk toch vaak dat Engels als taal genoemd staat maar woordenschat toch wel heel beperkt is.Top Fredje. Maar als je jong bent en dikke mercedes rijdt kan dat hahaha
Niks betaald via grindr?
Karmen is ook goed dramatisch in engels hoor haha zeker in haar jaren ervaring vindt ik het egt belabberdhoe is haar Engels eigenlijk. Merk toch vaak dat Engels als taal genoemd staat maar woordenschat toch wel heel beperkt is.
Karmen is kan zich verstaanbaar maken, maar bij sommige is het heel beperkt
hoe is haar Engels eigenlijk. Merk toch vaak dat Engels als taal genoemd staat maar woordenschat toch wel heel beperkt is.
Karmen is kan zich verstaanbaar maken, maar bij sommige is het heel beperkt
Zat de hele tijd naar haar zelf te kijken in een spiegel en naar haar "vriend" in de ruimte erlangs.
Ik heb mij ook geforceerd om die troep app te installeren om te jagen op shemales, is idd niet makkelijk om ze te vangen maar je hebt geluk gehad met deze want "madam" vraagt serieuze prijzen merk ik op.. de meeste adverteren toch voor € op grindr.
Ja erg genoeg om dat als net verstaanbaar te kwalificerenKarmen is ook goed dramatisch in engels hoor haha zeker in haar jaren ervaring vindt ik het egt belabberd
Neen je leest niet goed. Heb haar nooit via grindr ontmoet.. en ik heb genoeg transen gezien om te weten dat deze best te vermijden valt.Ik weet niet precies wat je met "vriend" bedoelt?
Maar wel zonde van je ervaring en geld, ik vond het echt een topper.
Maar aan dit bericht te lezen heb je t ook niet bepaald slim en positief aangepakt.
Als een dame je op Grindr, na het zien van je foto's, geld vraagt dan ben je haar type niet maar ziet ze je wel als optie voor geld. Hier moet je nooit op in gaan.
Je kan niet iedereen zn type zijn