- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/9422745-sara
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Deze dame is al enkele weken in Tilburg en ik heb haar 2 keer bezocht.
De eerste keer was er een verplicht video-gesprek via WhatsApp.
Bij aankomst werd ik binnen gelaten door een andere dame. Die liep met mij naar de kamer.
Daar stond de schaars geklede Sara te wachten.
Sara bleek geen woord over de grens te spreken. Het gesprek liep dus via de andere dame.
Ik mocht douchen en daarna trok die andere dame zich terug in de badkamer en was ik dus alleen met Sara.
Sara deed haar topje en slipje uit en kwam voor me staan.
Voor mensen die op petit vallen, is dit echt een plaatje. Ik val op petit, dus dat kwam goed uit.
Sara gebaarde me dat ik op het bed moest gaan liggen, maar ik maakte haar duidelijk dat ik haar wilde masseren.
Dat liet ze gebeuren en uiteindelijk moest ik aangeven dat de rollen omgedraaid konden worden.
Haar massage-techniek was waardeloos en gelukkig gaf ze me al snel aan om van buikligging om te draaien naar rugligging.
Ze friemelde een beetje aan mijn jongeheer en toen die stijf genoeg was, ging er een rubbertje omheen.
Ze begon te pijpen. Niets bijzonders helaas.
Na een paar minuten kwam het eerste Engelse woord over haar lippen: position?
Ze ging al voor doggy klaar zitten, maar ik wilde missionaris.
Ik was zo ontzettend opgegeild door haar lichaam dat het snel voorbij was.
Sara heeft weinig gedaan en ik was mijn kwakje kwijt.
Achteraf gezien was het allemaal te snel gegaan.
Ik ben een week later dus terug gegaan.
Die ontmoeting was een kopie van de eerste keer.
Kortom: lekker lijf, geen intitiatief
De eerste keer was er een verplicht video-gesprek via WhatsApp.
Bij aankomst werd ik binnen gelaten door een andere dame. Die liep met mij naar de kamer.
Daar stond de schaars geklede Sara te wachten.
Sara bleek geen woord over de grens te spreken. Het gesprek liep dus via de andere dame.
Ik mocht douchen en daarna trok die andere dame zich terug in de badkamer en was ik dus alleen met Sara.
Sara deed haar topje en slipje uit en kwam voor me staan.
Voor mensen die op petit vallen, is dit echt een plaatje. Ik val op petit, dus dat kwam goed uit.
Sara gebaarde me dat ik op het bed moest gaan liggen, maar ik maakte haar duidelijk dat ik haar wilde masseren.
Dat liet ze gebeuren en uiteindelijk moest ik aangeven dat de rollen omgedraaid konden worden.
Haar massage-techniek was waardeloos en gelukkig gaf ze me al snel aan om van buikligging om te draaien naar rugligging.
Ze friemelde een beetje aan mijn jongeheer en toen die stijf genoeg was, ging er een rubbertje omheen.
Ze begon te pijpen. Niets bijzonders helaas.
Na een paar minuten kwam het eerste Engelse woord over haar lippen: position?
Ze ging al voor doggy klaar zitten, maar ik wilde missionaris.
Ik was zo ontzettend opgegeild door haar lichaam dat het snel voorbij was.
Sara heeft weinig gedaan en ik was mijn kwakje kwijt.
Achteraf gezien was het allemaal te snel gegaan.
Ik ben een week later dus terug gegaan.
Die ontmoeting was een kopie van de eerste keer.
Kortom: lekker lijf, geen intitiatief