Recensie Sara, Amersfoort privé 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wayne@

Newbie
17
28/08/24
10
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisamersfoort.nl/sara/
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer naar Amersfoort privé geweest. Parkeren is op zich wel te doen, gewoon een volksbuurt. Prima ontvangst. Kreeg een drankje aangeboden en mocht even wachten in een kamertje rechts van de ingang. De gastvrouw verontschuldigde zich dat er maar 2 dames vrij waren. Geen probleem, ik had van te voren al gekeken hoeveel er zouden zijn. Gekozen voor sarah. Een dame die er veel jonger uitziet dan ze is. Ze vertelde me dat ze 43 is, nou ik dacht nog geen 30. Ze is Braziliaans.. paar mooie borsten en billen heeft ze, ze is klein van stuk, maar een mooie vrouw met een vriendelijk gezicht. Mooie kamer met airco en douche. Bij binnenkomst vroeg ze me om m'n handen te wassen. Ze vertelde me dat ze niet aan tongzoenen doet maar als ik meer dan standaard wilde ik extra moest betalen, boven op de reeds betaalde € 140,- ik wilde pzc en beffen, ze charchde me hiervoor €70,- ok. Prima. Ze geilde me lekker op en begon al snel met d'r heerlijke lichaam m'n zaakje op orde te brengen. Daarna begon ze met de blowjob… deed ze goed, heel goed.. daarna kwam ze met de poes op m'n gezicht zitten en kreunde het uit.. hup condoom erom en gaan… eerst zij boven op, even doggy en daarna een paar ferme stoten in de gewone houding en daar kwam het.. heeeeerlijk.. daarna nog wat gekletst en gemasseerd en toen was het uur al weer om.. was een prima beurt met een leuke lieve dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan