Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOke zo erg ? Wat is anders dan op de foto.s lijkt het er totaal niet op ? Of hoe moet ik dat zien heb maandag een afspraak ? Meschien toch afmelden? Ik hoor het graag van uBen er geweest. Haar is in het echt niet zoals op de foto's. Aan zoenen werd niet gedaan ivm Corona. Kortom weggegooid geld.
Heeft blond steil haar en is brildragend. Doet niet aan zoenen en tongzoenen ivm Corona. Tufte wat op mijn penis en trok er wat aan. Heb alleen kort gebeft en niet eens mogen neuken. Stond na een kwartier buiten.Oke zo erg ? Wat is anders dan op de foto.s lijkt het er totaal niet op ? Of hoe moet ik dat zien heb maandag een afspraak ? Meschien toch afmelden? Ik hoor het graag van u
Dank hiervoor!
Zo irritant die dames die op Kinky bij afkomst Nederlands zetten maar dan Marokkaans zijn ofzo.Matig betekend dat de service meestal beneden maat is.
Ik heb haar een paar jaar terug bezocht in een hotel rond Schiphol waar ze tijdelijk ontving.
Enige postieve is dat de kamer netjes en schoon was.
Inzet van dame was ronduit slecht, kon niet fatsoenlijk pijpen en na twee stoten neuken klaagt ze waarom je nog niet klaar komt. Ze is echt niet blond maar geblondeerd ...ik meen dat ze van Marokkaanse komaf is.