WHEM Sara Alkmaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame loopt al heel lang mee, ontving lange tijd in Amstelveen, stond ook op Hookers. Ben een paar keer bij haar geweest paar jaar geleden in Heerhugowaard, leuke vrouw maar matige ervaring, zou er zelf niet meer heen gaan.

Ik heb haar een paar jaar geleden in Hhwaard bezocht. Mooi appartement, douche gebruikt, mond gespoeld en seks gehad.
Was het geweldig? Nee.
Herhalingsgevaar? Nee
Vriendelijke dame? Ja
Wat scheelde er aan? Ik miste het enthousiasme. Lijkt wel of ze op de automatische piloot staat. Ze is/was wat grover gebouwd dan op de foto's is te zien.

Oke zo erg ? Wat is anders dan op de foto.s lijkt het er totaal niet op ? Of hoe moet ik dat zien heb maandag een afspraak ? Meschien toch afmelden? Ik hoor het graag van u
Heeft blond steil haar en is brildragend. Doet niet aan zoenen en tongzoenen ivm Corona. Tufte wat op mijn penis en trok er wat aan. Heb alleen kort gebeft en niet eens mogen neuken. Stond na een kwartier buiten.

Matig betekend dat de service meestal beneden maat is.
Ik heb haar een paar jaar terug bezocht in een hotel rond Schiphol waar ze tijdelijk ontving.
Enige postieve is dat de kamer netjes en schoon was.
Inzet van dame was ronduit slecht, kon niet fatsoenlijk pijpen en na twee stoten neuken klaagt ze waarom je nog niet klaar komt. Ze is echt niet blond maar geblondeerd ...ik meen dat ze van Marokkaanse komaf is.

Beste wandelaars!

Is er iemand die ervaring of kennis heeft met Anna uit Nieuwegein?

Hoor het graag!

Matig betekend dat de service meestal beneden maat is.
Ik heb haar een paar jaar terug bezocht in een hotel rond Schiphol waar ze tijdelijk ontving.
Enige postieve is dat de kamer netjes en schoon was.
Inzet van dame was ronduit slecht, kon niet fatsoenlijk pijpen en na twee stoten neuken klaagt ze waarom je nog niet klaar komt. Ze is echt niet blond maar geblondeerd ...ik meen dat ze van Marokkaanse komaf is.
Zo irritant die dames die op Kinky bij afkomst Nederlands zetten maar dan Marokkaans zijn ofzo.
Ik wil bij afkomst zien wat voor uiterlijk ik kan verwachten, niet wat voor paspoort of verblijfsvergunning je hebt.

Wat ik raar vind aan haar advertentie is dat ze op de 7e foto (met die leren zwarte broek) een veel dikker middel heeft dan op de andere foto's. Dit riekt naar gesjoemel met foto's.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan