- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6627626-santa
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Het maken van een afspraak met deze jonge vrouw verliep makkelijk, en ik zou haar graag aanbevelen, want ze was vriendelijk.
Het vervelende is dat de ontmoeting wat teleurstellend verliep en hoewel ik altijd rekening wil houden met het feit dat de chemie er soms gewoon niet is, was dat dit keer niet het geval. Het op Kinky aangeboden dienstenpakket is uitgebreider dan het reële aanbod. Tongzoenen bleek niet mogelijk; PZC was routinematig maar op zich niet slecht. Ik zal echter niet snel terugkeren.
Ze ontvangt in een mooie kamer (met hemelbed) in een deel van Bos & Lommer waar wel meer meisjes een kamer huren.
Het vervelende is dat de ontmoeting wat teleurstellend verliep en hoewel ik altijd rekening wil houden met het feit dat de chemie er soms gewoon niet is, was dat dit keer niet het geval. Het op Kinky aangeboden dienstenpakket is uitgebreider dan het reële aanbod. Tongzoenen bleek niet mogelijk; PZC was routinematig maar op zich niet slecht. Ik zal echter niet snel terugkeren.
Ze ontvangt in een mooie kamer (met hemelbed) in een deel van Bos & Lommer waar wel meer meisjes een kamer huren.