Recensie Sanne en Sandra, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sxjunkie

Vaste klant
Forumpionier
140
13/07/21
676
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Soft SM
  9. Squirting
  10. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs weer een leuke gangbang mogen meemaken in Den Haag. (Altijd weer Den Haag...). Een huiskamerfeestje (ok, slaapkamerfeestje) waar de gastheer zijn bed beschikbaar stelde voor twee leuke dames. Sanne had ik al eens eerder ontmoet, zij is ook wel bekend als 'Stella'. Maar Sandra was nieuw voor mij. De dames waren iets verlaat dus na aankomst snelden zij voorbij naar boven en ik zag in een flits twee leuke blonde meiden, ongeveer even lang. Na een paar minuten kwam Sandra als eerste naar beneden, in een rood minirokje en een zwart topje. Maar, mijn god, die benen, die lange roomblanke benen onder dat rokje, helemaal tot haar pumps. Mijn mond viel open van bewondering, en ik duwde hem snel weer dicht voordat het genant zou worden. Steil blond redelijk lang haar, een tintje grijs erin misschien (maar niet van ouderdom, ik schat haar eind twintig), en een vriendelijk gezicht met blauwe ogen. En dan komt ook Sanne, ongeveer even oud, goedlachs en vrolijk als altijd, en ze heeft er zin in.

Na een snelle douche beginnen we en de dames beginnen met een rondje pijpen, de piemels worden hard. De dames op handen en knieën op het bed en ze worden al snel op z'n hondjes genomen. De eerste minuten zijn wat intens, een aantal heren moeten blijkbaar wat sneller van hun zaad af of hebben niet veel tijd, ik kijk het even aan. Sanne heeft een magic wand meegenomen en bewerkt het klitje van Sandra ermee, een natte plek verschijnt op het matras. Sanne gaat in cowgirl op me zitten en ik voel me heerlijk, mijn dikke stijve lul diep in haar grotje en terwijl Sanne heen en weer wipt schommelen haar mooie borsten mee. Sanne stoort zich wat aan de harde houten rand van het bed en vraagt of een matras niet op de grond mag, en ja dat mag. Beide dames worden nu goed doorgeneukt door alle heren, en het uitzicht op Sanne doet me mijn eerste lading over haar borsten deponeren. Ik spoel me even af en ga terug om te kijken naar het schouwspel dat beide dames bieden. Sandra gaat op haar beurt in cowgirl op een pik zitten, en nu zie ik pas haar kinky en dirty kant (die ik misschien al veel eerder had moeten herkennen): ze rijdt zich fanatiek naar een daverend en schokkend orgasme en tuimelt achterover om haar nu veel te gevoelige kutje te beschermen.

Kleine pauze beneden in de woonkamer dan, het wordt qua mannen al wat rustiger. Sanne heeft een korte kimono aan, Sandra loopt het liefst naakt rond maar de gastheer is een beetje bang voor inkijk, dus draagt Sandra ook wat, maar het uitzicht blijft heerlijk. Sandra vraagt of haar borstjes niet te klein zijn, nee dat zijn ze niet, ze zijn zalig, met donkere stijf-vooruitstaande tepels. Sandra beschrijft haar orgasme en hoe de pik haar g-spot raakte en hoe opgezwollen haar kutje is, kijk maar Sanne, en Sanne begint Sandra te beffen, wat Sandra wel kan waarderen. Onze piemels reageren snel dus naar boven voor ronde twee.

En nu wordt het echt een lekkere vieze gangbang. Sandra wil een foto van haar gezicht omringd door zo veel mogelijk stijve grote pikken, dus dat doen we. Goed beeldmateriaal. Sandra wil gespankt worden, haar billen moeten rood. Een riem biedt uitkomst, ik zie dat Sandra daar goed op gaat, en een foto legt het vast. Op de ene of andere manier heeft Sanne tot dusver het meeste sperma ontvangen, en dat kan zo niet blijven, Sandra wil ook. Ze zit op haar knieën en geeft een deep-throat pijpbeurt, en jawel mijn tweede lading gaat over Sandra's snoetje. Zo geil, die besmeurde lippen en dat neusje, terwijl die blauwe ogen je onschuldig aankijken. Ik blijf hard, en doe nog een rondje neuken, van Sanne die tegelijkertijd haar klitje met de magic wand bewerkt. Tijd voor een afsluitende bukkake, en de dames krijgen nog wat porties over hun gezichtjes, al blijk ik nu toch leeg te zijn. Ik zou Sandra en Sanne als afscheid nog een dikke zoen willen geven, maar ze vegen zichzelf nog even lekker niet af, groot gelijk.

Sanne laat weten dat ze dit vaker willen gaan doen, misschien in Dordrecht met nog een dame erbij. Beloftes worden niet altijd realiteit, maar ik houd sexjobs goed in de gaten.

Terug
Bovenaan Onderaan