Voormalig lid 5868
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/gangbang/geile-bukkake-ochtend_8126981
- Totale kosten (in euro)
- 175
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen week heb ikeen date gehad met Sanne. Ze adverteerd op het moment dat ze aan het werk is of gaat werken. Haar advertentie staat dus niet altijd online.
Ze had mij ontvangen op een door haar geregelde locatie.
Sanne is een leuke knappe verschijning van begin 30 schat ik zo in. Ze heeft een slank sportief figuur met mooie kleine borsten. Haar haren reiken tot haar schouders.
In de communicatie vooraf is ze vriendelijk en netjes. Dit zet ze ook door op de date. Als je elkaar beide respecteert krijg je met haar er veel voor terug. Ze stelt je op jouw gemak en heeft er zelf ook zin wat ze ook laat zien. Het was een relaxte en ongedwongen date.
Intiem bij haar is met condoom. De rest is aan haar om aan te geven wat ze wel en niet doet en met wie.
Ik heb een meer dan geslaagde date met haar gehad.
Dit was mijn ervaring met haar. Hoe een ander een date met haar ervaart kan natuurlijk anders zijn.
Mij gaat ze vaker zien
Ze had mij ontvangen op een door haar geregelde locatie.
Sanne is een leuke knappe verschijning van begin 30 schat ik zo in. Ze heeft een slank sportief figuur met mooie kleine borsten. Haar haren reiken tot haar schouders.
In de communicatie vooraf is ze vriendelijk en netjes. Dit zet ze ook door op de date. Als je elkaar beide respecteert krijg je met haar er veel voor terug. Ze stelt je op jouw gemak en heeft er zelf ook zin wat ze ook laat zien. Het was een relaxte en ongedwongen date.
Intiem bij haar is met condoom. De rest is aan haar om aan te geven wat ze wel en niet doet en met wie.
Ik heb een meer dan geslaagde date met haar gehad.
Dit was mijn ervaring met haar. Hoe een ander een date met haar ervaart kan natuurlijk anders zijn.
Mij gaat ze vaker zien
Laatst bewerkt: