Zuid..
Ik las bij het nieuwe Luxor theater.
Ik las bij het nieuwe Luxor theater.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zal je niet aanvallen hoor, het is ook een aparte actie.. dat geef ik toe.Gaat weer nergens over, en zomaar ergens aanbellen is ook niet fijn als je medewandelaar aan het neuken is heb je miss net z'n moment verpest en de meeste willen ook geen medewandelaars tegen komen. Wat jouw beweeg redenen ook mogen zijn blijft het een rare actie vindt ik en nogmaals voor dat ik aangevallen dit vind ik ervan en mening hebben mag op deze forum neem ik aan
Sportief dat je ook beetje toegeeft en inderdaad zoals zij zegt we are learning en lekker door met neuken hahaIk zal je niet aanvallen hoor, het is ook een aparte actie.. dat geef ik toe.
Zelf vind ik hem wel gerechtvaardigd aangezien de dame en bijbehorende planner hun werk niet goed doen (zie bovenstaande kritiek van vele andere wandelaars).
Ik heb de dame (en hoop ook planner) hier dus attent op gemaakt.
Sandy zei letterlijk: We are learning.
En dat was een goed antwoord van haar vond ik.
Vrees ook het ergsteZe zou volgende maand terugkomen zei ze, maar ik vrees het ergste.
Vrees ook het ergste
Has that happened with any girls you know/visited ? I haven't heard of it yet.Do you mean she could be busted by Dutch police for committing illegal prostitution and forbidden to enter Netherlands forever?
No that she quit this work and go further with her lifeDo you mean she could be busted by Dutch police for committing illegal prostitution and forbidden to enter Netherlands forever?