Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennou...., succes!Beter met een tiental GirlsReview leden erheen
De GirlsReview knokploeg?Beter met een tiental GirlsReview leden erheen
Ik sta bijna de eerste seconden altijd in een soort 'Def Con' modus als de deur opengaat..
De meeste dames gaan helemaal achter de deur staan zodat je grotendeels al in de woning staat voordat je ziet hoe en wat..
Heb me voorgenomen, als er een keer een vent achter staat..
En ik krijg de indruk dat het de verkeerde kant op gaat, hij eerst maat 44 tegen z'n knie krijgt, daarna nog een knal tegen zijn harses..
Dan de deur dicht trekken.. En wegwezen..
Maar misschien pakt dat wel anders uit in the heat of the moment..
Aangifte doen heeft weinig zin denk ik, er is verder niks gebeurd, gelukkig
Ben toch wel benieuwd, maar alleen op chatgirl dus. Had je een telefoonnummer?Aan de hand van het verhaal van Kapitein denk ik niet dat er een dame was. Dat er werd verteld dat ze sliep terwijl hij 1 minuut ervoor met 'haar' chatte is natuurlijk ongeloofwaardig. Denk dat kapitein is ontsnapt aan een beroving of iets dergelijks
Mwa het is wel de bijlmer…Op FB kun je zien dat er een actieve bewonersvereniging is en dat het een kinderrijke, kleurige buurt is. Die zitten niet op dit soort shit te wachten. Als je er aan toe bent, zou je de wijkagent kunnen informeren over wat je overkomen is.
"Het nieuwe rooster voor het Spreekuur van de wijkagent Monique Joldersma"
Dit moet wel te regelen zijn toch?Beter met een tiental GirlsReview leden erheen
Precies !daarom ga ik niet naar privé dames en alleen maar naar privehuizen..
Deze praktijken zullen in de toekomst veel vaker voorkomen aangezien alles duurder wordt en mensen geld tekort komen en de criminaliteit gaan opzoeken. Ik denk dat er veel meer slachtoffers zijn maar dat ze uit angst en schaamte geen aangifte durven te doen. Ik voorspel dat prive-ontvangst straks onveilig zal worden en klanten hun heil elders gaan zoeken en voornamelijk naar privehuizen en raambuurten zullen gaan.Ja je wordt wat jaartjes ouder en gaat minder stappen maar jaren geleden en lid van een voormalig forum hookers , en daar veel en vaak over misstanden geschreven over de dingen die je mee gemaakt hebt. Kan ik me wel in voorstellen dat men schrikt over het gedrag van sommige oplichters / pooiers of hoe men hun ook zou kunnen noemen , ik maakte vooral dingen mee in de omgeving Arnhem/Apeldoorn en het waren vooral licht getinte /donkere gozers die het probeerden.
Ik heb in denk ik Oktober 2021 op hetzelfde adres precies hetzelfde meegemaakt en ben ook via het trappenhuis gevlucht en gevolgd. Gelukkig was ik sneller, toen ik in de auto zat snel deur op slot. Tijdens starten en wegrijden bleef hij maar op de auto slaan. Een ervaring die ik nooit zal vergeten. Pas op met contacten op chatgirl!Zojuist ben ik bijna overvallen geweest bij het bezoeken van een sekswerker die zich op chatgirl.nl identificeerde
als Sandrase. Een jonge meid van 25 waar ik voor 60 euro een geile date mee kon hebben.
Ik kreeg haar nummer en als snel volgde 4 leuke foto's van haar waarna ik voor vanmiddag 13:00 langs kon
komen. Omdat het adres "Haag en Veld Amsterdam" midden in de getto in een grote flat is vertrouwde ik
het niet helemaal. Ik vroeg daarom of wij anders even konden (video)bellen, maar dat wilde ze niet.
Achteraf gezien had ik direct moeten stoppen, maar mijn geilheid won en dus belde ik bij haar aan in de flat
op de xxx etage. De flat zag er van buiten verwaarloosd uit en toen opeens een donkere man van rond de 25 jaar
met een mondkapje opendeed wist ik precies hoe laat het was. Ik vroeg waar Sandrase was en hij zei dat ze sliep maar
dat ik naar binnen kon komen. De dame waar ik 1 minuut geleden nog met chatte sleep, yeah right.
Ik zei toen "laat maar" en liep weg. In mijn ooghoek zag ik toen die man snel achter mij aankomen
en hard schreeuwen. Hierop ben ik keihard weggerend aangezien ik boven op de xxx etage in een zeer kwetsbare situatie verkeerde.
Via het trappenhuis ben ik snel uit de flat ontsnapt en ben snel weggereden.
Het had niet veel gescheeld of ik was overvallen geweest door die man en god mag weten wie daar binnen in de flat zat te wachten op mij.
Ik ben heel stom geweest maar heb een goede les geleerd. Vooraf goed verifieren met wie ik een date heb.