- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
zaterdag 7 juli een heerlijke uurtjes doorgebracht met Sandra; kende haar al maar het blijf toch best spannend met haar.
Toen ik haar zag lopen draaide mijn hoofd 360 graden
.Hygiëne echt super; fijne zachte geur die ik nog wel even zal onthouden.sandra rook niet an frans kis als de beste
Naar de kamer, even douchen met haar en rustig op kunnen warmen; toch altijd fijn en ik voelde me meteen op mijn gemak.
Prachtig lichaam, plaatselijk mooi vrouwelijk versiert; lieve lach en mooie ogen; Slimme lieve rustige meid die ook weet wat ze wil.
We hebben een heerlijke tijd gehad met fijne massages en ik ben tussendoor na verschillende standjes lekker in 69 over haar borsten klaargekomen
Ook heerlijk zoals je lekker met haar mag spelen; mits je voorzichtig bent natuurlijk.
Met een brede glimlach, voldaan gevoel en mooie herinneringen naar de bar
Toppertje; en voor wie het leest: wees zuinig op haar!
Toen ik haar zag lopen draaide mijn hoofd 360 graden
.Hygiëne echt super; fijne zachte geur die ik nog wel even zal onthouden.sandra rook niet an frans kis als de beste
Naar de kamer, even douchen met haar en rustig op kunnen warmen; toch altijd fijn en ik voelde me meteen op mijn gemak.
Prachtig lichaam, plaatselijk mooi vrouwelijk versiert; lieve lach en mooie ogen; Slimme lieve rustige meid die ook weet wat ze wil.
We hebben een heerlijke tijd gehad met fijne massages en ik ben tussendoor na verschillende standjes lekker in 69 over haar borsten klaargekomen
Ook heerlijk zoals je lekker met haar mag spelen; mits je voorzichtig bent natuurlijk.
Met een brede glimlach, voldaan gevoel en mooie herinneringen naar de bar
Toppertje; en voor wie het leest: wees zuinig op haar!
Laatst bewerkt door een moderator: